HOTEL MAJESTIC


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile. ActivTours | Vacante. Experiente. Amintiri

Descriere

RO Hotelul MAJESTIC JUPITER a fost complet renovat si pune la dispozitia turistilor toate conditiile necesare pentru petrecerea unei vacante de vis la malul Marii Negre. Complexul Hotelier Majestic Jupiter s-a deschis în data de 4 iunie 2020, având ca prioritate siguranța oaspeților și a angajaților, astfel că în vederea garantării continuității activităților de cazare în condiții stricte de siguranță s-au implementat recomandările oficiale pentru gestionarea riscului igienico-sanitar precum și un set de măsuri suplimentare în materie de prevenire și gestiune a urgenței epidemiologice cu COVID-19: PROCEDURI HOTEL • La intrarea în hotel se efectuează un minim triaj observațional (stare de sănătate generală, măsurarea temperaturii, fără consemnarea datelor personale); • Accesul clienţilor cu semne vizibile de infecţie respiratorie va fi interzis; • Turiștii sunt rugați să-și dezinfecteze mâinile; • Turistii sunt informați referitor la regulile de igienă, dezinfectare şi distanţare fizică, obligatorii în hotel; • Pentru minimizarea contactelor între oaspeti, accesul în hotel realizează prin folosirea ușii de acces din partea stângă, iar iesirea din hotel se va realiza prin folosirea ușii din partea dreaptă. • S-au reorganizat mobilierul din recepție și din lobby pentru a permite mai mult spațiu necesar distanțării; • S-au instalat dispensere cu dezinfectant în zonele de acces în hotel, în alte zone accesibile clienților și în spațiile comune; • S-au instalat la recepție panouri de protecție pentru turiști și personal; • Se monitorizează permanent, la intrarea in hotel, temperatura turiștilor cu termometru cu infraroșu ; • S-au marcat locurile de așteptare la recepție, în vederea respectării distanțării fizice; • S-au afișat mesaje informative despre igiena personală , distanțare fizica și prevenirea infectării cu virusul Covid-19; • S-au amplasat covorașe îmbibate cu substanțe dezinfectante la punctele de acces în hotel; • Se igienizează periodic (minim de 6 ori / zi) toate suprafețele teraselor, locurilor de joacă, spațiilor comune folosind dezinfectanți avizați conform legii; • Se igienizează periodic (minim de 6 ori / zi) toaletele comune din incinta Complexului Majestic Jupiter; • Se aerisesc frecvent (minim de 6 ori / zi) spațiile comune din hotel; • S-au instalat dozatoare cu sapun și prosoape de unică folosință (hârtie) în toalete. • S-au scos din funcțiune uscătoarele cu aer din grupurile sanitare comune; • Se dezinfectează frecvent (minim de 6 ori / zi) clanțele ușilor precum și a altor suprafețe expuse (mese, birouri, balustrade etc); • S-au amplasat coșuri de gunoi cu saci de plastic pentru colectarea deșeurilor presupus contaminate (măști și mânuși de protecție, șervețele, farfurii și tacâmuri de unică folosință, etc), astfel încât să poată fi golite fără a fi atins conținutul; • Se curață și se dezinfectează frecvent (minim de 6 ori/zi) suprafețele atinse în mod frecvent de turiști(manerele usilor, balustrade, etc); • S-a limitat circulatia angajatilor intre diferitele sectoare ale hotelului; • Se solicita pe cât posibil plata online sau plata contactless pentru a limita interacțiunea fizică. PROCEDURI CAMERE • Se face curațenia și dezinfectarea camerelor doar la check-in/check-out, iar schimbarea lenjeriei și menajul zilnic se efectuează cu aprobarea clientului (la cerere); • Se dezinfectează cardurile, telecomenzile, aparatele de aer condiționat din fiecare cameră după eliberarea camerelor de către turiști; • Se curăța punctele cu grad ridicat de atingere și se dezinfectează suprafețele dure (ex. birou, măsuțe, noptiere și băncuțe, tăblie pat, telecomanda tv, suprafețe din sticlă - oglinzi, geamuri, mânerele ușilor de la dulap/sertarelor și uși intrare, mânerele ferestrelor, tăvițe protocol, veiozele, lampadarele, toate întrerupătoarele, prizele, televizoarele, umerașele, suport prosop, suport hârtie igienică, bateria și para de duș, bateria de chiuvetă, clapeta toaletă, chiuveta, faianța și gresia, suportul de produse cosmetice, savonierele de sticlă); • Se aspiră mochetele și parchetul; • Se utilizează metode adiționale de dezinfectare a camerelor pe bază de nebulizare, care igienizează atât suprafețele cât si aerul din spațiul destinat cazării; • Se spală prosoapele și lenjeria la o temperatură de peste ; • Se dezinfectează parchetul din hol intrare; • Paharele din sticla folosite vor fi spălate la mașina de vase la temperatură de 90 C. PROCEDURI RESTAURANT / TERASĂ • La intrarea în spațiul de servire a mesei se efectuează un minim triaj observational (stare de sănătate generală, măsurarea temperaturii); • Turiștii sunt rugati să-și dezinfecteze mâinile; • Accesul clienţilor cu semne vizibile de infecţie respiratorie va fi interzis; • Turiștii sunt informați referitor la regulile de igienă, dezinfectare şi distanţare fizică, prezentate conform normelor sanitare specifice actuale; • Masa se servește pe terasă, în regim de bufet suedez, all inclusive cu servire asistată; • Pentru servirea meselor în regim de all inclusive asistat se utilizează ambalajele, recipientele, ustensilele şi utilajele în perfectă stare de curăţenie şi igienizare; • S-a mărit spațiul dintre mesele din restaurant și terasă ; • Se dezinfectează mesele, scaunele, după fiecare ciclu de servire; • Se aplică proceduri de dezinfectare și verificare a produselor care intră în zona alimentară; • S-au așezat la intrarea în restaurant materiale de dezinfectare; • S-au pus semne de distanțare fizică; • Personalul de servire poartă obligatoriu mască și mânuși de unică folosință; • Se respecta regulile de distantare fizica, la o masa fiind permisa asezarea a maxim 4 persoane, cu condiţia respectării unei distanţe de 1,5 m între persoane, excepţie de la această regulă facand doar membrii aceleiaşi familii, care au acelaşi domiciliu; • Se respectă o distanță de minimum 2 m între ocupanţii scaunelor meselor alăturate; • Nu se transferă obiecte (meniurile, solniţele, olivierele şi al alte obiecte) de pe o masă pe alta. Aceste obiecte sunt dezinfectate după fiecare masa. Nu se consuma alimente sau băuturi, stând în picioare; • Nu se ating de către turiști produsele alimentare din vitrinele deschise sau bufete situate în spaţiile de servire şi consum; • În vederea facilitării anchetelor epidemiologice, pentru clienții care nu sunt cazați în hotel, vă rugam sa ne permiteți să notăm datele dvs de contact în Registrul de Rezervări. PROCEDURI PERSONAL • Se monitorizează zilnic starea de sănătate a personalului, temperatura personalului nostru este verificată zilnic înaintea începerii turei de lucru odată cu efectuarea unui minim triaj observațional; • Se testează de la distanță (fără contact fizic) cu echipament specific pentru temperatura corporală, fiecare lucrator la intrarea în unitate. În cazul determinării unei temperaturi care depășește 37,3°C, lucrătorul va fi retestat dupa aprox. 5 min. Dacă temperatura se menține constantă, lucrătorului testat i se va opri accesul la locul de munca și i se va recomanda să se întoarcă la domiciliu cu obligativitatea de autoizolare și urmărirea evoluției stării de sănătate; • Personalul de servire poartă obligatoriu mască și mânuși de unică folosință; • S-au organizat pentru personal sesiuni de training specializate cu privire la igienă, pentru ca acestia să-și însușească și să își asume noile proceduri care fac referire la protecția lor și a tuturor turiștilor; • S-a realizat instruirea angajaţilor în ceea ce priveşte securitatea şi sănătatea în muncă (SSM). • S-au amplasat covoare îmbibate cu substanță dezinfectantă la intrarile pentru angajați; • S-a limitat pe cât de mult posibil contactul între lucrătorii de la locuri de muncă diferite (zone, departamente diferite) și se utilizează echipamente de telefonie mobilă pentru comunicare; • În cazul mașinilor de transport marfă cărora li se permite accesul în zona depozitelor societății pentru încărcare-descărcare marfă, conducatorul autovehicului de transport va fi oprit să interacționeze îndeaproape cu lucrătorii societății și i se va recomanda să rămână în cabină pe perioada staționării în curtea societății; • Lucrătorii în domeniul livrărilor (curieri, șoferii și însoțitorii acestora) vor putea avea acces la facilități: toaletă, spălător, soluție dezinfectantă) doar în locuri special amenajate și cu precauțiile corespunzătoare (utilizarea măștii de protecție și cu asigurarea curățării si dezinfectarii zonei imediat dupa utilizare); PROCEDURI PISCINĂ • Se va respecta distanța dintre șezlongurile de la piscină; • Apa din piscina este considerată sigură dpdv sanitar deoarece clorul folosit pentru dezinfectarea este un virulicid, de aceea se vor respecta ca și până acum dozajele soluțiilor necesare asigurării siguranței turiștilor, ale instalației de tratare a apei din piscina; Oaspeții noștri ce trebuie să facă? • Să folosească obligatoriu masca de protecție. • Să păstreze distanța de cel puțin 1,5 m față de angajați sau alti oaspeți. • Să nu-și atingă ochii, nasul sau gura, dacă nu au mâinile igienizate. • Să utilizeze cu încredere dispenserele cu dezinfectant din hotel pentru a menține igiena riguroasă a mâinilor. • Să se spele cu apă și săpun, timp de cel puțin 20 de secunde, ori de câte ori este nevoie. • Să-și acopere nasul și gura cu pliul cotului sau cu un șervețel, atunci când tusesc sau strănută. Șervețelul utilizat trebuie aruncat imediat într-un coș de gunoi cu capac. • Să evite contactul cu oamenii care prezintă simptome compatibile cu noul coronavirus. • Să anunțe personalul hotelului în cazul în care se simt rău sau dacă apar simptomele compatibile cu noul coronavirus (tuse, febră, senzație de lipsă de aer etc.) . • Să sune la recepție pentru orice informație necesară. Aceștia vă vor asista în orice demers necesar siguranței dumneavoastră și a celor din jur. Datorită faptului că suntem un model în garantarea siguranței oaspeților noștri, Federația Patronatelor din Turismul Românesc a organizat în data de 11.06.2020, la Complexul Hotelier Majestic Jupiter, conferința de presă “ Guvernul României falimentează cu bună știință turismul românesc” . Doar împreună putem reuși să trecem peste această perioadă și să ne bucurăm din nou de vacanțe de neuitat ! / EN MAJESTIC JUPITER Hotel has been completely renovated and offers all the comfort for spending a dream vacation on the Black Sea coast.

Descriere camere:
RO Dotari camere:aer conditionat, TV, minibar, baie cu dus, parchet. Număr total camere: 182 Duble: 174 - Camerele dispun de doua paturi sau pat matrimonial. Apartamente: 8 - apartamentul este compus din living cu canapea extensibila si dormitor. / EN Room facilities: air conditioning, TV, minibar, bathroom with shower, parquet floor. Total number of rooms: 182 Doubles: 174 - The rooms have two beds or a double bed. Apartments: 8 - the apartment consists of a living room with sofa bed and a bedroom.
Descriere facilitati:
RO Dotari generale: restaurant, parcare proprie -gratuita (in limita locurilor disponibile), loc de joaca pentru copii, internet -wireless in zona receptiei (acces gratuit), camera bagaje, terasa, gradina de vara, bar de zi, foisor. SERVICII GRATUITE: -Piscina cu sezlonguri si umbrele; Accesul la piscina hotelului este GRATUIT NUMAI PENTRU CLIENTII HOTELULUI in intervalul orar 08.00- 18.00. Sezlongurile sunt oferite in limita disponibilitatii. -Parcare auto (in limita locurilor disponibile). Hotelul nu percepe taxa pentu parcare si nici nu retine locuri de parcare pentru turisti si nu isi asuma raspunderea pentru eventualele probleme aparute (furtul din masini, deteriorarea acestora in parcare, etc.); - Internet wireless in zona receptiei; - Seif pastrare valori la receptie; - Camera bagaje; - Informatii turistice; - Loc de joaca pentru copii; - Birou pentru clienti dotat cu PC si imprimanta; - Rezervarea biletelor la spectacole, teatru, Parc Aventura Land; - Informatii despre starea vremii; - Trezirea turistilor la ora solicitata; - Transmiterea de mesaje; - Predarea corespondentei turistilor; - Asigurarea de ziare ,reviste in receptie; - Comenzi taxi; - Sah, table, rummy, carti de joc; Fitness/Wellness/Sport: piscina in aer liber -acces gratuit Distractie: sah, table, rummy, carti de joc. Observaţii - ESTE OBLIGATORIE PURTAREA BRATARILOR PRIMITE LA CHECK-IN PENTRU A BENEFICIA DE SERVICIILE COMANDATE. - SEVICIILE VOR FI OFERITE PENTRU NUMARUL DE ADULTI SI COPII DECLARATI IN REZERVARE. PERSOANELE NEDECLARATE VOR FI INCASATE LA RECEPTIE CONFORM TARIFULUI AFISAT IN ZIUA CAZARII. - ESTE RECOMANDAT CA BUNURILE DE VALOARE SA FIE PASTRATE IN SEIFUL DE LA RECEPTIE. HOTELUL NU ISI ASUMA RASPUNDEREA PENTRU EVENTUALELE PROBLEME APARUTE (furtul din camera). HOTELUL NU ACCEPTA CAZAREA CU ANIMALE DE COMPANIE / EN General facilities: restaurant, parking place - free of charge/subject to availability, playground for children, WIFI in the reception area (free access), luggage room, terrace, summer garden, day bar, gazebo. FREE SERVICES: -Pool with sunbeds and umbrellas; Access to the hotel pool is FREE ONLY FOR HOTELS CLIENTS between 08.00-18.00. Sunbeds are subject to availability. -Car parking (subject to availability). The hotel does not charge a parking fee, does not reserve parking spaces for tourists and does not take responsibility for any situations. - WIFI in the reception area; - Safe box ​​at the reception; - Luggage room; - Tourist information; - Playground; - Office for customers equipped with PC and printer; - Booking tickets for shows, theater, Adventura Land Park; - Information about the weather; - Wake-up service; - Sending messages; - Handing out tourist correspondence; - Providing newspapers, magazines in reception; - Taxi orders; - Chess, backgammon, rummy, playing cards; Fitness / Wellness / Sports: outdoor swimming pool - free access. Fun: chess, backgammon, rummy, playing cards. Remarks - IT IS MANDATORY TO WEAR THE WRISTBAND RECEIVED AT CHECK-IN DURING THE ENTIRE STAY. - THE SERVICES ARE PROVIDED TO THE NUMBER OF ADULTS AND CHILDREN DECLARED AT THE BOOKING TIME. UNDECLARED PERSONS WILL BE CHARGED AT CHECK-IN ACCORDING TO THE RACK RATE. - IT IS RECOMMENDED THE VALUABLES TO BE STORED IN THE SAFE AT THE RECEPTION. THE HOTEL DOES NOT TAKE RESPONSIBILITY FOR ANY PROBLEMS (theft from the room). PETS ARE NOT ALLOWED.
Locatie:
RO Hotelul este situat la granita dintre statiunea Jupiter si statiunea Neptun, la 150 m de plaja. Plaja: nisipoasa, cu intrare lina sau putin abrupta in mare, cu pietre mici, in golf indiguit. / EN The hotel is located between Jupiter and Neptune resort, 150 m from the beach. Beach: sandy, with smooth or slightly steep entrance to the sea, with small stones, in the dammed bay.
Indicatii auto:
Plaja:nisipoasa, cu intrare lina sau putin abrupta in mare, cu pietre mici, in golf indiguit.
Servicii masa:
RO se acorda in Restaurantul Majestic, categoria 3 stele. Mic dejun= 30.00 Lei/ zi/ persoana; Demipensiune= 100.00 Lei/ zi/ persoana; All Inclusive= 160.00 Lei/ zi/ persoana. Demipensiune (Mic Dejun, gustare, pranz sau cina; bauturi incluse) All-inclusive (Mic Dejun, gustare, pranz (bauturi incluse), gustare, cina (bauturi incluse)) Program de masa: - mic dejun 07.00 – 10.00( include: apă, suc, ceai, cafea;) - gustare 11.00-12.00 (produse de patiserie,diverse;) - dejun 13.00 – 15.00 ( include:băuturi non-alcoolice: apă, suc, ceai,cafea ; băuturi alcoolice: bere draft, vin de masă draft - alb/roşu , lichior, vodcă;) - gustare 17.00-18.00 (produse de patiserie, diverse;) - cina 19.00 – 21.00 (include băuturi non-alcoolice: apă, suc, ceai,cafea, băuturi alcoolice: bere draft, vin de masă draft - alb/roşu , lichior, vodcă) Aceste băuturi incluse pot fi servite la barul restaurantului în timpul programului de masa (dejun 13:00–15:00 si cină 19:00–21:00) Băuturile non-alcoolice si berea draft, pot fi servite în locurile special amenajate între orele: 10.00 – 19.00 pentru pachetele all inclusive 10.00 – 13.00 pentru pachetele cu demipensiune Mesele se vor asigura in sistem bufet pe perioada sezonului (iulie, august). In lunile mai, iunie şi septembrie masa se va servi sub formă de bufet (pentru un minimum de 50 de persoane) sau de meniu fix cu servire la masa (pentru un numar mai mic de 50 persoane). / EN provided at Majestic Restaurant, 3 stars category. Breakfast = 30.00 Lei / day / person; Half board = 100.00 Lei / day / person; All Inclusive = 160.00 Lei / day / person. Half board: Breakfast, snacks, lunch or dinner; drinks included. All-inclusive: Breakfast, snacks, lunch (drinks included), snacks, dinner (drinks included). Meal program: - breakfast 07.00 - 10.00 (includes: water, juice, tea, coffee;) - snack 11.00-12.00 (pastries, etc) - breakfast 13.00 - 15.00 (includes: non-alcoholic drinks: water, juice, tea, coffee; alcoholic drinks: draft beer, draft table wine - white / red, liqueur, vodka;) - snack 17.00-18.00 (pastries, etc) - dinner 19.00 - 21.00 (includes non-alcoholic drinks: water, juice, tea, coffee, alcoholic beverages: draft beer, draft table wine - white / red, liqueur, vodka) The included drinks are served at the restaurant bar during lunch (lunch 13: 00–15: 00 and dinner 19: 00–21: 00). Non-alcoholic beverages and draft beer are served between: 10.00 - 19.00 for all inclusive packages 10.00 - 13.00 for half board packages Meals buffet during the season (July, August). In May, June and September, the meal will be served buffet style (for a minimum of 50 pers) or a set menu (for less than 50 pers).
Facilitati copii:
RO (in camera cu 2 adulti); - infant 0- 2 ani neimpliniti beneficiaza de gratuitate la cazare si masa, in functie de pachetul achizitionat de adult (fara pat suplimentar asigurat); - primul copil 2- 10 ani neimpliniti- beneficiaza de gratuitate la cazare si masa in functie de pachetul achizitionat de adult (fara pat suplimentar asigurat); - al doilea copil 2- 10 ani neimpliniti- achita serviciile de masa si pat suplimentar. - primul copil 10- 14 ani neimpliniti- achita serviciile de masa. Daca sunt 2 copii - obligatoriu un pat suplimentar; - copiii peste 14 ani (sunt considerati adulti) - achita serviciile de masa si 1 pat suplimentar. - Numarul maxim de copii admis in camerele duble este de 2 copii. - Numarul maxim de paturi suplimentare care pot fi introduse in camerele duble este de 1 pat. Turistii sunt obligati sa certifice varsta copiilor printr-un act de identitate la check-in. / EN (in the room with 2 adults); - infant 0-1.99 years old: free accommodation and meals (without extra bed provided); - the first child 2-9.99 years old: free accommodation and meals (without extra bed provided); - second child 2-9.99 years old: pays for meals and extra bed. - first child 10-13.99 years old: pays for meals. If there are 2 children - 1 extra bed is mandatory; - children over 14 years old - pay for meals and 1 extra bed. - The maximum number of children allowed in the double rooms is 2 children. - Maximum capacity of extra beds in a room is 1. Tourists are required to certify the age of the children by an identity card at check-in.
Facilitati evenimente:
RO Sali de conferinta: 3 - cu capacitate de 80, 50 si 20 locuri. Dotari: aer conditonat, conexiune internet, videoproiector, flipchart, ecran de proiectie. / EN Conference rooms: 3 - with a capacity of 80, 50 and 20 seats. Facilities: air conditioning, internet connection, video projector, flipchart, projection screen.