HOTEL CLERMONT


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile. ActivTours | Vacante. Experiente. Amintiri

Descriere

RO Deschide in 17.06.2020, masa pe terasa, jacuzzi exterior, fitness, centru balnear, agrement exterior. Hotelul este situat in partea de nord a statiunii, la aproximativ 50 m de soseaua principala.
Libertatea de miscare, intimitatea desavarsita si privelistea minunata pe care o descoperiti de la fereastra fiecarei camere a Hotelului CLERMONT reprezinta efectele benefice ale unei arhitecturi generoase, gandite In favoarea oaspetelui si in consonanta cu tendintele actuale. / EN The freedom of movement, the perfect intimacy and the wonderful view that you discover from the window of each room of the CLERMONT Hotel represent the beneficial effects of a generous architecture, designed in favor of the guest and in line with current trends.
Descriere facilitati:
RO Incluse in tarif: serviciu Concierge, preluare si transmitere mesaje, corespondenta, serviciu de transport si pastrare bagaje, apeluri trezire, obiecte pierdute, acordare de prim ajutor in caz de urgenta (receptie), ziare, reviste, garderoba restaurant Contra cost: room service, spalatorie/ calcatorie, servicii secretariat (fotocopiere, tiparire, slide-uri, dactilografiere, fax, telefon, curierat rapid, etc), rent a car, taxi, comisionerat-curierat, parcare autocare, vanzari de marfuri si de articole de stricta necesitate, suveniruri. Procedurile ce sunt oferite in cadrul Clermont Health Center si Clermont Beauty Center: bai CO2, mofeta, dus subacval, baie galvanica, curenti diadinamici, curenti interferentiali, curenti trabert, magnetodiaflux, raze unde scurte, ultrasunete, aerosoli, masoterapie, kinetoterapie individuala si de grup, vibromasaj, hidromasaj limfatic, analize de laborator, gimnastica medicala si de intretinere, piscina, sauna, jacuzzi, cosmetica (manichiura si coafura), tratament cu laser. Turistii trebuie sa prezinte la hotel dovada de asigurat (adeverinta de la locul de munca sau cupon de pensie) si bilet de trimitere tip pentru servicii medicale in sistemul asigurarilor sociale de sanatate. In caz contrar, serviciile de tratament vor fi incasate la tarif pentru turist neasigurat iar turistul va fi obligat sa achite diferenta la receptie. Nu este permis accesul in hotel cu animale de companie. Nu se accepta introducerea si consumul de bauturi alcoolice si nealcoolice in hotel, altele decat cele comercializate in cadrul locatiei. Check-in-ul se efectueaza dupa ora 14 iar check-out-ul pana cel tarziu la ora 12. / EN Included services: Concierge service, correspondence, luggage transport and storage service, wake-up calls, lost&found, first aid in case of emergency (reception), newspapers, magazines, restaurant wardrobe. For a fee: room service, laundry / ironing, secretarial services (photocopying, printing, typing, fax, telephone, express courier, etc.), rent a car, taxi, courier, bus parking, sales of goods and strict necessity items, souvenirs. Procedures offered at Clermont Health Center and Clermont Beauty Center: CO2 baths, skunk, underwater shower, galvanic bath, diadynamic currents, interference currents, travertine currents, magnetodiaflux, shortwave, ultrasound, aerosols, massage therapy, individual and physical therapy. group, vibromassage, lymphatic hydromassage, laboratory analysis, medical and maintenance gymnastics, swimming pool, sauna, jacuzzi, cosmetics (manicure and hairdressing), laser treatment. Tourists must present a proof of insurance (certificate from work or pension coupon) and a standard referral ticket for medical services in the social health insurance system. Otherwise, the treatment services will be charged at the rate for the uninsured tourists and an extra payment will be charged on the spot. Pets are not allowed. It is not allowed to bring alcoholic and non-alcoholic beverages from outside the hotel. Check-in after 2 pm and check-out until 12 noon, at the latest.  
Politici:
Hotel Clermont este situat într-o zonă retrasă a stațiunii Covasna, înconjurat de multă verdeață și cu o suprafață a spațiului exterior propriu extrem de generos. De asemenea, spațiile interioare (fie că vorbim de suprafața camerelor, a spațiilor publice comune sau a zonelor de tranzit) sunt suficient de largi astfel încât distanțarea fizică sa fie respectată relativ ușor. Începând cu 5 iunie, momentul redeschiderii hotelului pentru oaspeții noștri, avem implementate mai multe măsuri pentru prevenirea infectării cu virusul SARS Cov-2. Măsuri obligatorii de acces în incinta Hotelului Clermont  Toate persoanele ce doresc accesul în incinta hotelului Clermont trebuie să accepte verificarea temperaturii (persoanele cazate vor purta după check-in o brățară prin care se vor elimina termometrizările succesive);  Turiștii trebuie (așa cum prevăd obligațiile legale) să poarte măști de protecție în spațiile comune închise și pe culoarele de tranzit;  Să respecte regulile de distanțare fizică pe toată perioada sejurului; Măsuri ce vizează siguranța turiștilor:  Cazarea se va face respectând regulile de distanțare fizică, motiv pentru care este posibilă o ușoară întârziere în realizarea check-in-ului; a fost montat un perete de protecție pentru reducerea interacțiunii;  Check-in-ul va putea fi efectuat începând cu ora 16:00, iar check-out-ul până cel târziu la ora 12:00 astfel încât să nu existe suprapuneri pe fluxurile de intrare/ieșire;  În cazul prezenței mai multor persoane în recepție vor fi amenajate culoare speciale pentru a putea păstra distanțarea fizică; se limitează numărul maxim de persoane în zona de recepție la 10;  Meniurile, informațiile utile și recomandările noastre sunt în format electronic; la cerere pot fi puse la dispoziție și în format tipărit;  Room service fără costuri suplimentare (inclusiv mic dejun), meniul fiind tot în format electronic;  În zilele aglomerate, pentru reducerea timpului de așteptare pentru check-in, dar și pentru a preveni aglomerarea zonei recepției, vor exista ghișee diferite pentru furnizarea serviciilor de check-in/check-out respectiv oferirea de informații;  Dezinfecția* suplimentară a suprafețelor și oaspeților este obținută prin: o Instalarea unui covor dezinfectant la intrările în clădirea hotelului pentru dezinfectarea încălțămintei; o Montarea de dispensere cu soluții dezinfectante atât în interior, cât și în exterior (lobby recepție, holuri tranzit, intrarea în diverse facilități, terasă restaurant, toalete) o Toate spațiile și suprafețele care sunt frecvent atinse de turiști sunt dezinfectate cu o frecvență mult mai mare (butoane lift și suprafețe adiacente, ușă rotativă, mânere de uși, întrerupătoare și suprafețe adiacente, mobilier, balustrade etc.)  Cartelele de acces în camere sunt dezinfectate după fiecare predare la recepție;  Montarea, în exteriorul recepției, a unui panou de informare cu privire la regulile de urmat și recomandările pentru prevenirea infectării cu noul coronavirus;  Au fost îndepărtate materialele și pliantele din camere și zonele publice; la cerere, pot fi oferite prin intermediul recepției;  Le recomandăm oaspeților să utilizeze scările de acces la etajele superioare; liftul poate fi folosit simultan de mai multe persoane doar dacă locuiesc în aceeași camera;  Le recomandăm oaspeților să se informeze la recepție în privința aglomerației (în special pentru operațiunea de check-out);  Încurajăm turiștii să centralizeze serviciile pe cameră, iar la final să folosească plata prin card bancar;  Încurajăm turiștii să semnalizeze momentul în care doresc efectuarea curățeniei de zi în camere prin afișarea semnului “Vă rog să curățați camera” pe ușa; Puteți obține detalii legate de coronavirus la telefon 0800.800.358. Acesta este un număr de informare pus la dispoziție de Grupul de Comunicare Strategică. Doar în caz de urgență sunați la 112! Puteți accesa și recomandările oficiale ale Grupului de Comunicare Strategică la adresa de internet https://stirioficiale.ro/15-recomandari-privind-conduita-sociala-responsabila-in-prevenirea-raspandirii-coronavirus. Măsuri indirecte (ce îi privesc pe angajați):  Au fost stabilite noi protocoale de activitate și s-au modificat procedurile de lucru prin inserarea noilor responsabilități în privința măsurilor de răspândire a SARS Cov-2;  Am pus la dispoziția angajaților echipamentul de protectie necesar (mănuși, măști, alte echipamente de protecție);  Realizăm monitorizarea temperaturii și a triajului epidemiologic al angajaților la începutul programului și observarea eventualelor simptome pe întreg parcursul programului de lucru. *toate soluțiile folosite sunt avizate de Ministerul Sănătății. REGULI DE ACCES ÎN HOTEL CLERMONT Dragi oaspeți, Accesul în incinta Hotelului Clermont, indiferent de motiv și durată, este condiționat de respectarea regulilor de mai jos: Verificarea temperaturii la intrare în incinta hotelului. Aceasta trebuie să fie de maxim 37,3°C Purtarea măștii de protecție în spațiile interioare comune și pe culoarele de tranzit Distanțarea fizică recomandată de autorități, de minim 1,5m Respectarea tuturor regulilor și recomandărilor noastre asigură un grad sporit de protecție a sănătății dumneavoastră, a celorlalți oaspeți și a echipei Clermont. RECOMANDARI: Spălați-vă pe mâini cu apă și săpun minim 20 de secunde. Evitați zonele aglomerate și contactul prelungit cu alte persoane Evitați atingerea zonelor utilizate excesiv și igienizați-va mâinile cu dezinfectant (max 15 min)
Servicii masa:
RO se asigura in restaurantul Clermont, categoria 4 stele in sistem fisa cont. / EN Provided in Clermont restaurant 4*, customers tab system.