Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile. ActivTours | Vacante. Experiente. Amintiri

Descriere

RO Hotel TOMIS*** ofera conditii foarte bune de cazare a turistilor. Tariful accesibil si facilitatile ultra-moderne au facut din aceasta locatie unul din cele mai apreciate hoteluri de pe litoralul romanesc. GRATUIT: 2 sezlonguri/ camera dubla respectiv 3 sezlonguri/camera tripla, umbrela si masuta, pe toata durata sejurului, pe plaja privata a hotelului. MASURI DE SIGURANTA SI PREVENTRE A INFECTIEI CU COVID 19 CORONAVIRUS Masuri igienico-sanitare specifice: BUCATAR!E La vestiare personalul se va spala pe maini cu apa calda si sapun iar apoi se va dezinfecta cu solutie antibacteriana, se echipeaza cu haine de lucru iar hainele de strada vor fi lasate la vestiar. Se va lua temperatura pentru fiecare persoana in parte de seful ierarhic. Purtarea mastilor de protectie si a manusilor pe toata perioada activitatii depuse este obligatore si personalul din tura de lucru trebuie sa pastreze o distanta fata de colegi de minim 2 m. Spalarea mainilor si dezinfectarea se face ori de cate ori este nevoie, pe toata perioada actrivitatii in unitate. La intrarea in bucatarie se va folosi Solutia pentru dezifectarea tuturor suprafetelor de lucru. Se lasa sa actionize minim 3 minute pentru eficientizare. Dupa terminarea unei operatiuni efectuate locul de munca se spala si se dezinfecteaza. Orice preparat efectuat in bucatarie, pentru servirea la room service, trebuie montat pe farfurie cu manusi de unica folosinta. La terminarea programului suprafetele de lucru se vor spala si dezinfecta. Pardoseala din bucatarie si oficiul se va spala cu solutie de pardoseala iar dezinfectia de va face cu DOMESTOS. RESTAURANT La vestiare personalul se va spala pe maini cu apa calda si sapun iar apoi se va dezinfecta cu solutie antivirus, se echipeaza cu haine de lucru iar hainele de strada vor fi lasate la vestiar. Se va lua temperatura pentru fiecare persoana in parte de seful ierarhic. Purtarea mastilor de protectie si a manusilor pe toata perioada activitatii depuse este obligatorie. Se dezinfecteaza toate suprafetele de lucru in conformitate cu graficele 9i instructiunile firmei de specialitate pe linie de dezinfectare anexate, inclusiv carucioarele de servire a mesei la room service, inainte si dupa utilizare. Servirea meselor in regim de room service se va face de catre personalul unitatii purtand obligatoriu masca de protectie si manusi de unica folosinta Servirea micului dejun,pranz si cina se va face de catre ospatari cu ajutorul caruciorului de room service lasandu-se in fata usii de la camera si pastrand o distanta de minim 2m fata de clientul cu care trebuie sa interactioneze. Comenzile ptr. a doua zi se dau inscris pe niste formulare tipizate care se lasa pe caruciorul de room service si sunt ridicate de ospatari in momentul debarasari. CURATENIE La inceperea programului de lucru, personalul se va spala pe maini cu apa calda si sapun iar apoi se va dezinfecta cu solutie antibacteriana. Purtarea mastilor si a o manusilor de protectie este obligatorie pe toata durata programului de lucru; Dozatoarele cu solutie antibacteriana si sapun din spatiile comune si grupurile sanitare vor fi verificate zilnic cu o frecventa de 2 ore si completate ori de cate ori este nevoie; Foliile covoraselor dezinfectante din zonele de acces vor fi inlocuite zilnic; Butoanele lifturilor, manerele usilor de acces in hotel si a grupurilor sanitare comune vor fi dezinfectate in conformitate cu graficele 9i instructiunile firmei de specialitate pe linie de dezinfectare anexate; r Manerele usilor de acces in camarele ocupate ale hotelului vor fi dezinfectate in conformitate cu graficele si instructiunile firmei de specialitate pe linie de dezinfectare anexate; Menajul in camerele cazate se va face de catre o singura persoana si doar in lipsa oaspetilor (in cazul in care oaspetii sunt in camera li se recomanda sa o elibereze pe durata efectuarii serviciului de curatenie, in caz contrar serviciul nu se presteaza), in conformitate cu graficele si instructiunile firmei de specialitate pe linie de dezinfectare anexate obiectele vestimentare preluate pentru spalatorie vor fi returnate cand se efectueaza menajul sau cand oaspetii nu sunt in camere; Curatenia spatiilor comune se va efectua pastrand distanta de minim 2 metri fata de celelalte persone; Pardoselile spatiilor comune se vor dezinfecta cu produse specifice in conformitate cu graficele 9i instrucliunile firmei de specialitate pe linie de dezinfectare anexate. RECEPTIE Procedura de cazare a oaspetilor se va desfasura bazandu-se pe o comunicare minima la Receptie, se vor prelua datele de ientitate urmand ca detaliile legate de serviciile oferite sa fie transmise telefonic; Comunicarea cu persoanele care sosesc la Receptia hotelului se face doar din spatele peretelui despartitor. Preluarea coletelor pentru oaspetii cazati se va face in exteriorul hotelului folosind saci menajeri; Nu este permis accesul in Receptie al persoanelor din alte departamente; optimizarea comunicarii intre conducere si client, prin postere informative, pentru a creste impactul mesajelor-cheie in randul oaspelilor, inclusiv promovarea igienei mainilor (spalarea pe maini timp de cel pulin 20 de secunde, pe toate partile mainii) si igiena respiratorie. Personalul de la receptie va fi fie suficient de bine informat cu privire la COVID-19, astfel incat sa isi poati indeplini sarcinile in conditii de siguranta si sa poata preveni o posibila transmitere a COVID-19 in cadrul unitatii. Personalul de la receptie va sfatui oaspetii cu simptome respiratorii se stea in camera lor, pana cand vor fi consultafi de catre un medlc - conducerea se va ocupa imediat de oferirea oferi recomandiri de igieni de baza, daci este nevoie. / EN TOMIS Hotel 3* offers very good accommodation conditions for tourists. The affordable price and the ultra-modern facilities have made this location one of the most appreciated hotels on the Romanian coast. FREE: 2 sunbeds / double room respectively 3 sunbeds / triple room, umbrella and table, throughout the stay, on the private beach of the hotel. The hotel is applying anti-Covid19 measures.

Descriere camere:
RO Număr total camere: 188 Duble: 173 - dintre care 157 camere cu pat matrimonial si 16 camere cu doua paturi. Apartamente: 2 - apartamentul este compus din living si dormitor. Triple: 13 - un pat matrimonial si 1 pat pentru 1 persoana. Au suprafata mai mare decat camerele duble. Dotari camere:aer conditionat, TV - LCD, minibar, baie cu cada -in apartamente si camerele triple, baie cu dus -in camerele duble, balcon -cu gresie, masuta si doua scaune, internet -wireless gratuit, pardoseala in camera din gresie, halate de baie si papuci, uscator de par, plasa insecte la usa de la balcon, telefon. / EN Total number of rooms: 188. Doubles: 173 - of which 157 rooms with double bed and 16 rooms with two beds. Apartments: 2 - the apartment consists of living room and bedroom. Triple: 13 - 1 double bed and 1 bed for 1 person. They have a larger surface area than double rooms. Room facilities: air conditioning, LCD TV, minibar, bathroom with tub - in the apartments and triple rooms, bathroom with shower - in double rooms, balcony - with tiles, table and two chairs, free wireless internet, tiled floor, bathrobes and slippers, hair dryer, insect net, telephone.
Descriere facilitati:
RO Dotari generale: restaurant -(150 de locuri), parcare proprie -gratuita in limita disponibilitatilor- cca 100 locuri, loc de joaca pentru copii, internet -wireless gratuit , pastrare obiecte de valoare, terasa - 200 locuri cu vedere la mare, receptie, camera de bagaje, 2 lifturi, hotel complet renovat, parter + 4 etaje. REGULAMENT HOTEL TOMIS: 1. Cazarea se va face incepand cu ora 18.00 a zilei de incepere a sejurului si camera se va elibera pana la ora12.00 a zilei de plecare din hotel. Dupa ora 12.00 hotelul va incasa de la turist 50% din contravaloarea tarifului afisat la receptie pentru camera respectiva. Eliberarea camerei se va face obligatoriu pana la ora 18.00 a zilei de plecare. 2.Turistii preiau in momentul cazarii, inventarul afisat in camera si pot reclama in decurs de maxim o ora nereguli privind integritatea acestuia. Dupa aceasta sunt direct responsabili pentru orice daune sau lipsuri. 3.Este interzisa folosirea de aparatura de gatit sau incalzit in camerele de hotel. 4.Este interzisa detinerea de materiale periculoase, inflamabile sau toxice in camera de hotel. 5.Vizitatorii trebuie sa se inregistreze la receptia hotelului in baza documentului de identitate. Vizitele sunt permise numai in intervalul orar 08.00- 23.00. 6.Toate persoanele care ocupa camera de hotel trebuie inregistrate la receptie. 7.Turistii trebuie sa respecte regulile unitatii de cazare privind animalele de companie. 8.Este cu desavarsire interzisa tulburarea linistii in hotel. 9.Este interzis turistilor sa intre in restaurant cu alimente sau bauturi achizitionate din alte locatii. 10.Este interzis turistilor sa paraseasca restaurantul cu alimente perisabile. In cazul in care nu se respecta oricare dintrepunctele 3-10, prestatorul are dreptul de a sista prestarea serviciilor contractate catre client, fara a fi angajat in plata vreunei daune de orice natura ori returnarea contravalorii serviciilor neconsumate. / EN General facilities: restaurant - (150 places), private parking -free of charge, subject to availability- about 100 places, children's playground, free wireless internet, storage of valuables, terrace - 200 places with sea view, reception, luggage room, 2 elevators, completely renovated hotel, ground floor + 4 floors. TOMIS HOTEL REGULATIONS: 1. Check-in from 18.00 and check-out until 12.00 on the departure day. Exceeding 12.00 o'clock will involve a penalty of 50% of the displayed room rack rate/day. The release of the room will be mandatory until 18.00 on the day of departure. 2. At check-in, tourists take over the inventory displayed in the room and can report irregularities regarding its integrity within a maximum of one hour. After that they are directly responsible for any damage or deficiencies. 3. It is forbidden to use cooking or heating equipment in hotel rooms. 4. It is forbidden to keep dangerous, flammable or toxic materials in the hotel room. 5. Visitors must register at the hotel reception based on valid identity document. Visits are allowed only between 08.00 and 23.00. 6. All persons occupying the hotel room must be registered at the reception. 7. Tourists must comply with the rules of the accommodation unit regarding pets. 8. It is strictly forbidden to disturb the peace in the hotel. 9. It is forbidden to bring food or drinks purchased from other locations in the hotel restaurant. 10. It is forbidden to leave the hotel restaurant with perishable food. If any of points 3-10 is not followed, the provider has the right to stop providing the contracted services to the customer, without being liable to pay any damages of any kind or returning the value of the services not consumed.
Locatie:
RO Hotelul este situat in centrul statiunii, la 100 m de plaja si 50 m de Lacul Siutghiol. Plaja: larga, nisipoasa, cu intrare lina in mare. / EN The hotel is located in the center of the resort, 100 m from the beach and 50 m from Lake Siutghiol. Beach: wide, sandy, with smooth entrance to the sea.
Servicii masa:
RO se acorda in Restaurantul Tomis, categoria 3 stele, mic dejun bufet suedez, pranzul si cina in sistem fisa cont (card client). Valoarea mesei cuprinsa in catalog este: Mic dejun = 35.00 Lei / zi / persoana; Pranz = 65.00 Lei / zi / persoana; Cina = 60.00 Lei / zi / persoana. Servicii masa copii (pranz sau cina): - copiii 0- 12 ani neimpliniti 50% din tariful pentru un adult; - copiii peste 12 ani 100% tarif adult. / EN provided in Tomis Restaurant, 3* category, breakfast buffet, lunch and dinner on the customers tab (customer card). The price of the meals included in the catalog is: Breakfast = 35.00 Lei / day / person; Lunch = 65.00 Lei / day / person; Dinner = 60.00 Lei / day / person. Meal services for children (lunch or dinner): - children 0-11.99 years old: pay 50% of the adult rate; - children over 12 years old: pay the full adult rate.
Facilitati copii:
RO (in camera cu 2 adulti): - 1 copil cu varsta cuprinsa intre 0- 5 ani (neimpliniti), beneficiaza de gratuitate la cazare si mic dejun- fara pat suplimentar. - 1 copil cu varsta cuprinsa intre 5- 10 ani (neimpliniti)- beneficiaza de gratuitate la cazare si achita 50% din valoarea micului dejun- fara pat suplimentar; - 1 copil cu varsta cuprinsa intre 10- 12 ani (neimpliniti)- achita 50% din tariful pentru un adult, cazare si mic dejun- pat suplimentar asigurat; - 1 copil cu varsta cuprinsa intre 12-14 ani (neimpliniti)- achita 70% din tariful de cazare cu mic dejun pentru adult si beneficiaza de pat suplimentar; Peste 14 ani se va considera adult. - 2 copii cu varsta cuprinsa intre 0- 5 ani (neimpliniti), beneficiaza de gratuitate la cazare si mic dejun- fara pat suplimentar. - 2 copii cu varsta cuprinsa intre 5- 12 ani (neimpliniti) se vor tarifa astfel: primul copil va achita 50% din tariful pentru un adult, cazare si mic dejun- pat suplimentar asigurat, iar al doilea copil va achita 50% mic dejun. Se accepta 1 singur pat suplimentar in camera. Este obligatorie prezentarea la receptie, a certificatului de nastere al copilului. Se accepta in camera dubla maxim 2 copii impreuna cu 2 adulti. / EN (in the room with 2 adults): - 1 child 0-4.99 years old: free accommodation and breakfast - no extra bed. - 1 child 5-9.99 years old: free accommodation and pays 50% of the breakfast price - no extra bed; - 1 child 10-11.99 years old: pays 50% of the adult bed&breakfast rate - extra bed provided; - 1 child 12-13.99 years old: pays 70% of the adult bed&breakfast rate - extra bed provided; Children over 14 years old pay the adult rate. - 2 children 0-4,99 years ols: free accommodation and breakfast - no extra bed. - 2 children 5-11.99 years old: the first child pays 50% of the adult bed&breakfast rate - extra bed provided, and the second child pays 50% of the breakfast price. 1 single extra bed/room is allowed. For children discounts to apply, it is mandatory to present their birth certificates at check-in. Double room maximum occupancy: 2 children+2 adults.
Facilitati evenimente:
RO Sali de conferinta: 2 - (fiecare cu capacitate de 50 locuri). / EN Conference rooms: 2 - (each with a capacity of 50 seats).