HOTEL PALACE


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile. ActivTours | Vacante. Experiente. Amintiri

Descriere

RO Localizat in centrul parcului balnear din Baile Govora, hotelul Palace beneficiaza de un ambient linistitor, ce ofera oaspetilor confortul unui sejur deosebit. / EN Located in the center of the spa park in Baile Govora, Palace Hotel has a soothing atmosphere, which offers guests the comfort of a special stay.

Descriere camere:
RO Hotelul dispune de un total de 132 camere, repartizate astfel: Single: 19 - 12 camere clasificate la 4* si 7 camere clasificate la 3* Duble: 108 - 91 camere clasificate la 4* si 17 camere clasificate la 3* Apartamente: 5 - 3 apartamente clasificate la 4* si 2 apartamente clasificate la 3*. 1 salon business Dotari camere: aer conditionat, TV, minibar, baie cu dus, internet, uscator de par,detectoare de fum si incendii. / EN Total number of rooms: 132 rooms: Single: 19; of which 12 - 4* rooms and 7 - 3* rooms. Doubles: 108; of which 91 - 4 * rooms and 17 - 3* rooms. Apartments: 5; of which 3 - 4 * apartments and 2 - 3* apartments. 1 business salon Room facilities: air conditioning, TV, minibar, bathroom with shower, internet, hair dryer, smoke and fire detectors.
Descriere facilitati:
RO Tratament: profil terapeutic - reumatismal, respirator; factori terapeutici naturali: ape minerale clorurosodice sulfuroase, ape clorurosodice iodurate/bromurate; izvoare crenoterapie; indicatii tratament balnear: afectiuni ORL; afectiuni respiratorii; afectiuni ale aparatului locomotor; boli asociate; proceduri de tratament: impachetari cu namol, gimnastica medicala, buvete pentru cura interna. Dispune de: baza tratament, sala fitness, sauna, 1 solar. Check-in incepand cu ora 14:00; check-out pana la ora 14:00. / EN Treatment: therapeutic profile - rheumatism, respiratory; natural therapeutic factors: sulfurous chlorosodic mineral waters, iodized / brominated chlorosodic waters; crenotherapy springs; indications for spa treatment: ENT disorders; respiratory diseases; musculoskeletal disorders; associated diseases; treatment procedures: mud packs, medical gymnastics, refreshments for internal treatment. It has: treatment base, fitness room, sauna, 1 solarium. Check-in starting from 14:00; check-out until 14:00.
Atractii turistice:
RO Colectia de arheologie si arta "Gheorghe Petre", manastirile: Arnota, Turnu, Stanisoara, Cornetu, Govora, Horezu; Defileul Oltului: Turnu Rosu- Cozia; Ramnicu Valcea ( muzee), Muzeul satului valcean din Bujoreni. / EN "Gheorghe Petre" Archeology and Art Collection, monasteries: Arnota, Turnu, Stanisoara, Cornetu, Govora, Horezu; Olt Gorge: Turnu Rosu- Cozia; Ramnicu Valcea (museums), Museum of the Valcea village from Bujoreni.
Politici:
Protocol Măsuri de siguranță și prevenție împotriva COVID-19 Siguranța dumneavoastră și a angajaților noștri este de o importanță extremă pentru noi, de aceea am luat măsuri suplimentare pentru a ne asigura că aveți o ședere plăcută și sigură. Noua monedă de circulație în perioada post-pandemie o reprezintă ÎNCREDEREA. ÎNCREDEREA în hotelul nostru, ÎNCREDEREA în echipa noastră, ÎNCREDEREA în măsurile pe care le luam în permanență. În acest sens, vă prezentăm măsurile implementate în Hotelul Palace Baile Govora. Măsurile implementate au la bază legislația în vigoare, indicațiile emise de OMS (World Health Organisation) și vor fi îmbunătățite în permanență, în funcție de evoluția medicală, recomandările legale și cerințele oaspeților. CE FAC CLIENȚII ________________________________________ Reguli pentru oaspeții noștri • Dezinfectați mâinile la intrarea și ieșirea din hotel și la accesul în lifturi, în acest sens am dotat cu dozatoare cu dezinfectant specific toate aceste spații. • La intrarea în hotel există covoare cu soluții dezinfectante, vă rugăm să le folosiți pentru dezinfectarea încălțămintei. • Purtați mască de protecție în spațiile publice din hotel. • Vă rugăm să respectați distanțarea fizica față de membrii echipei Hotelului Palace. În lobby există marcaje pe pardoseală în acest sens. • Vă rugăm să respectați distanțarea fizica față de ceilalți clienți ai hotelului. • Pentru siguranța dumneavoastră, a celorlalți oaspeți, dar și a echipei noastre, vă informăm că procedura de check-in include și verificarea temperaturii dvs. cu echipament atestat. Vă rugăm să acceptați această procedură. • Procedura de check-in, respectiv completarea și semnarea documentelor se efectuează folosind pixul personal sau pixurile puse la dispoziție de hotel păstrând o distanță de min 2 m față de recepționer. • La check-out cheia / cardul de acces în cameră se lasă în containerul special amenajat și marcat în acest sens la recepție. • Pentru rezervările în avans recomandăm plata serviciilor online sau prin virament bancar. Pentru achitarea serviciilor la recepție recomandăm plata cu cardul. • Vă rugăm să respectați marcajele și reconfigurarea mobilierului din zonele publice pentru a facilita păstrarea distanțării fizice. • Lifturile de acces în camere se vor utiliza de o singură persoană, maxim 2, dacă sunt oaspeți cazați în aceeași cameră. • Liftul va fi dezinfectat în permanență de echipa noastră. • Vă recomandăm să rămâneți în cameră și să anunțați recepția în cazul în care nu vă simțiți bine. • În situația unei defecțiuni tehnice apărute în camera dumneavoastră vă rugăm să anunțați recepția și să părăsiți camera pentru a evita contactul cu angajatul trimis să remedieze deficiența. CE FACEM NOI ________________________________________ Reguli pentru Hotel Palace ÎN SPAȚIILE PUBLICE • Am realizat marcaje pe pardoseală pentru delimitarea unor trasee conforme cu regulile de distanțare fizica. • Am amenajat covorașe dezinfectante la intrarea în hotel. • Pentru diminuarea contactului cu recepționerul am instalat ecrane de plexiglas pe pultul Recepției. • Echipa din recepție este dotată cu echipament de protecție care cuprinde mănuși, mască, dezinfectant, pungi pentru deșeuri și termometru cu infraroșu pentru măsurarea temperaturii conform standardelor OMS. • Curățarea și dezinfectarea zonelor publice se face de către personalul specializat instruit conform check-listului recomandat de către Centrul pentru Controlul și Prevenirea Bolilor din USA pentru prevenirea COVID-19. • Acordăm o atenție deosebită igienizării tuturor punctelor de contact publice: ușă acces hotel, zona recepției, aparate POS, fișă client, butoane lift, clanțe, balustrade, mânere, robinete, întrerupătoare, suporți materiale promotionale, pult recepție. • Am crescut frecvența de intervenție în zonele publice la maxim 3 ore folosind soluții dezinfectante și antibacteriene autorizate, de la Ecolab • În spațiile toaletelor publice se vor menține aceleași măsuri ca și în celelalte spații publice. • Toate spațiile se aerisesc ori de câte ori este nevoie. Filtrele de la sistemele de ventilație și climatizare se igienizează și se curăță în permanență monitorizându-se aportul de aer proaspăt. ÎN CAMERE • Am actualizat procedura de curățenie în camerele de hotel și am fost nevoiți să scoatem din camere elementele cu risc de contaminare și greu de dezinfectat. • Am actualizat check-listul de curățenie în conformitate cu recomandările Centrului pentru Controlul și Prevenirea Bolilor din USA pentru prevenirea COVID 19, astfel timpul de curățenie și dezinfectare a unei camere s-a dublat. • Angajații vor purta uniforma completă și echipamenul de protecție (mască, mănuși) pe toată durata operațiunilor de curățenie. • Am scos toate materiale informative și publicitare din camere (guest directory, notes, pix, pliante). • Micul dejun îl asigurăm în regim servire la farfurie sau, in anumite cazuri, bufet suedez in restaurantul hotelului cu comanda directa la ospatarul care deserveste micul dejun. • Paharele de sticlă le-am înlocuit cu pahare de unică folosință. • Am desființat serviciul de spălătorie pentru oaspeți • Setup-ul camerei va fi în funcție de ocupare – pentru o persoană sau două persoane. • Telecomanda pentru TV și pentru aer condiționat se va igieniza după fiecare oaspete. • Camerele eliberate intră în tratament de igienizare a aerului cu ajutorul generatorului de ozon. • Am limitat serviciul de curățenie a camerei pe timpul sejurului. În camerele ocupate camerista va intra doar pentru eliminarea gunoiului zilnic, în lipsa oaspetelui. • Nu se schimbă lenjeria și prosoapele pe perioada sejurului. În situații speciale, dacă oaspetele solicită schimbarea lenjeriei și prosoapelor în timpul sejurului, camerista efectuează aceste activități când clientul nu este în cameră, fără a atinge obiectele oaspetelui sau alte suprafețe din cameră. • Am schimbat procedura de strângere a lenjeriei și prosoapelor astfel încât să se evite scuturarea acestora. Lenjeria și prosoapele din fiecare cameră se depozitează în saci separați, care vor fi transportați în următoarea cameră de curățat. Sacii se desfac doar în spălătorie, în momentul introducerii în mașina de spălat. • Prin spălare și uscare la temperaturi ridicate, apoi călcare asigurăm dezinfectarea lenjeriei, prosoapelor și halatelor din camere. Folosim detergenți și dezinfectanți profesionali, conform protocolului stabilit de furnizorul Ecolab. • Toate suprafețele din camere se curăță, se șterg și se dezinfectează cu produse profesionale dedicate, conform protocolului stabilit de furnizorul Ecolab. • Lavetele și cârpele de curățenie se schimbă după fiecare cameră curățată. Acestea se colectează într-un recipient special pentru a fi curățate și dezinfectate la sfârșitul zilei. La sfârșitul zilei se pun într-o soluție cu clor, apoi se spală și se usucă în uscător la 70 grade. • Căruciorul cameristei și toate ustensilele folosite vor fi dezinfectate la sfârșitul programului de lucru și vor fi închise în oficiu. • În procesul de dezinfectare a camerei acordăm o atenție deosebită clanțelor, mânerelor, întrerupătoarelor, prizelor, butoanelor telefonului, telecomenzii, seifului, corpurilor de iluminat accesibile (veioză, etc), tuturor suprafețelor plane, materialelor informative din cameră. • Băile sunt curățate și dezinfectate cu produse profesionale dedicate, conform protocolului stabilit de furnizorul Ecolab și check-list-ului de curățenie actualizat. • Folosim produse si cosmetice individuale ( șamponul / gelul de dus, casca dus) . • Toate dotările nefolosite de oaspete pe perioada sejurului (cosmetice individuale, papuci, halat) se vor colecta la check-out. • Curățăm frecvent filtrele de la aparatele de aer condiționat și ventiloconvectoare conform noului program stabilit de departamentul tehnic. • Lenjeria și prosoapele murdare ajung la spălătorie în saci separați, sortați de către cameriste în procesul de curățenie în camere și se introduc direct în mașinile de spălat. • Angajații din spălătorie vor manipula sacii numai cu mănuși și mască de protecție. • Spălarea se va face la minim 60 de grade. • Va exista o delimitare clară a zonei de depozitare a sacilor veniți de la camere de cea în care se scoate lenjeria spălată. • Procesul de uscare (60-70 de grade) și călcarea vor definitiva dezinfectarea. • Sacii rezultați după golirea lenjeriei și a prosoapelor, împreună cu mănușile folosite, se vor duce în tomberoanele special marcate. • Tomberoanele pentru echipamente de protecție și sacii de lenjerie se dezinfectează după colectarea gunoiului de firme specializate. ÎN RESTAURANT ȘI BUCĂTĂRIE • Am actualizat Sistemul de Management al Siguranței Alimentare și respectăm programele care includ bune practici de igienă, curățare și sanitație, zonarea spațiilor de prelucrare, controlul furnizorilor, depozitarea, distribuția și transportul, igiena personalului și evaluarea capacității de lucru, toate condițiile de bază și activitățile necesare pentru a menține un mediu igienic pentru procesarea alimentelor. • Până în prezent, nu există dovezi prin care oamenii pot contacta COVID-19 din alimente și ambalaje alimentare. Cercetările au evaluat supraviețuirea virusului pe diferite suprafețe și au raportat că virusul poate rămâne viabil până la 72 de ore pe plastic și oțel inoxidabil, până la 4 ore pe cupru și până la 24 de ore pe carton, motiv pentru care am întărit dezinfectarea tuturor spațiilor. • Asigurăm serviciul de mic dejun in sistem de servire la farfurie sau, in anumite cazuri, bufet suedez prin comandarea directa ospatarului care deserveste micul dejun. • Nu vom efectua servicii de servire la cameră pentru a respecta reglementările de igienă și securitate. Prin urmare, din restaurant nu se va pleca cu produse alimentare pe camere. • Am limitat numărul de angajați care intră în contact cu preparatele servite oaspeților. • Am actualizat procedurile de recepție a mărfii, astfel: furnizorii și angajații care se ocupă cu livrărille / recepția mărfurilor poartă echipament de protecție; dezinfectăm ambalajele prin pulverizare cu soluție dezinfectantă înainte de mutarea în spațiul de depozitare. • Toate produsele noastre sunt achiziționate de la furnizori acreditați, care prezintă certificate de conformitate. • Produsele nealimentare și produsele alimentare care nu necesită regim termic sunt depozitate într-o zonă tampon pentru 24 de ore; produsele alimentare proaspete sunt dezambalate într-o zonă separată, apoi spălate și depozitate în spațiile specifice. • Am actualizat procedurile de lucru și am crescut frecvența spălării și dezinfectării mâinilor în toate procesele de lucru: procesare, prelucrare și comercializarea alimentelor. • Există covorașe dezinfectante la intrarea în toate spațiile de producție. • Am întărit serviciile tehnice de întreținere: dezinfectarea apei, respectiv verificarea potabilității apei, monitorizarea echipamentelor de spălat vase, starea filtrelor de aer, funcționarea optimă a dispozitivelor cu substanță dezinfectantă. • Asigurăm curățarea și dezinfectarea zilnică a echipamentului de lucru la temperaturi de 60-90 grade. MĂSURI (reguli) PENTRU ANGAJAȚI • Echipa noastră este instruită pentru aplicarea riguroasă a tuturor măsurilor legale interne privind prevenția COVID-19. Fiecare angajat este informat în detaliu cu privire la măsurile de pregătire și prevenire esențiale. Instrucțiunile de operare sunt îmbunătățite în permanență. • Lucrăm împreună cu firma Ecolab, care ne asigură programe de informare și prevenire a infecțiilor pentru răspândirea virusului, prin participarea la traininguri online care includ cele mai bune practici operationale, instruire și resurse. • Accesul în hotel pentru angajați se face prin zonele destinate acestui scop, îndeplinind procedura de control pentru această perioadă: măsurarea temperaturii și completarea formularului aferent, dezinfectarea mâinilor și încălțămintei de exterior. • Am actualizat echipamentul de lucru pentru echipa noastră, astfel, angajații au primit în uniforma standard mănuși și mască de protecție, vizieră (după caz). • Asigurăm tuturor angajaților dezinfectant pentru mâini. • Am actualizat procedurile interne de lucru și am crescut frecvența spălării pe mâini și dezinfectării spațiilor și ustensilelor în timpul proceselor de lucru (atât în bucătărie, servire, curățenie și recepție). • Acordăm atenție dezinfectării mânerelor, balustradelor, întrerupătoarelor etc. în zonele auxiliare destinate angajaților, inclusiv vestiare. • Am eficientizat fluxurile interne pentru a limita deplasările în incintă și minimaliza contactele cu colegii, păstrând distanțarea fizica. • Am restricționat / limitat semnificativ contactul fizic între angajații Hotelului Palace și oaspeți. • Curățarea și dezinfectarea zilnică a echipamentului de lucru la temperaturi de 60 – 90 de grade, în funcție de material. • Echipamentele de protecție folosite se aruncă respectând regulile de colectare în recipiente speciale, apoi în tomberoanele speciale. Aceste recipiente și tomberoane sunt spălate și dezinfectate după colectarea de către firma specializate. ZONA PISCINEI INTERIOARE • Intensificam supravegherea zonelor cu piscine si determinarea numarul maxim de oaspeti care pot utiliza piscinele/Jacuzzi in acelasi timp, cu controlul accesului de catre personalul abilitat. Pastrarea unei distante de 2 metri intre oaspeti. • Reducem numarul de sezlonguri, scaune, etc cu mentinerea unei distante ferme de minim 1 metru intre ele. Plasam marcaje de distantare pe zonele de sedere comune . • In zona locului de joaca pentru copii, langa piscina exterioara (tobogane, etc), sunt plasate marcaje de distantare fizica. • In cazul ariilor amenajate pentru masaje, sunt marcaje de distante fizica. • Dezinfectam regulat sezlongurile, mesele, balustradele de la caile de acces in piscine/Jacuzzi, manerele, clantele de 4 ori/zi. ZONA PISCINEI EXTERIOARE • Intensificam supravegherea zonei cu piscina cu determinarea numarul maxim de oaspeti care pot utiliza piscina in acelasi timp, cu controlul accesului de catre personalul abilitat prin pastrarea unei distante de 2 metri intre oaspeti. • Reducem numarul de sezlonguri, scaune, etc, mentinand distanta ferme de minim 1 metru intre ele. Plasam marcaje de distantare pe zonele de sedere commune. • Dezinfectam regulat sezlongurile, mesele, balustradele de la caile de acces in piscina. • Curatam vestiarele, incuietorile, dusurile, toaletele si alte zone de contact direct la fiecare 30 minute. SAUNELE • In saune, stickere pe locuri marcam o distanta clara de 2 metri intre utilizatori • Nu se vor folosi paturi si perne, oaspetii vor fi informati sa se aseze pe un prosop si sa nu atinga cu nicio parte a corpului bancile. • Ventilatia adecvata este cruciala pentru a a tine bacteriile departe de zonele de relaxare si a preveni dezvoltarea si raspandirea mucegaiului, fungilor si bacteriilor: • Sauna uscata este ventilata de 7-10 ori/ora • Folosim manusi de unica folosinta si masti la curatare si dezinfectie. • Utilizam perii mici pentru a curate colturile, imbinarile si alte zone greu accesibile. • Folosim produse atestate de la Ecolab pentru curatarea tuturor suprafetelor • Sauna uscata: utilizarea de peroxid de hydrogen 3% (nediluat) pentru dezinfectarea tuturor suprafetelor. ZONA DE TERAPII (CABINETE) • Asiguram evitarea oricarui contact direct sau apropiat cu oaspetii, cu exceptia celor prevazute in protocolul tratamentelor. • Cabinetele sunt dotate cu recipient cu dezinfectanti cu pulverizator. • Se asigura desinfectia meselor de masaj, echipamentelor, suprafetelor, usilor, pardoselii, etc dupa fiecare utilizare, cu produse dezinfectante. • Se asigura dezinfectarea recipientelor cu ulei de masaj, bolurilor si altor instrumente ajutatoare (ex: bete de bambus, pietre, etc) cu produse pe baza de alcool. • Nu refolosim cearceafurile, prosoapele, chiar daca au fost acoperite cu rola de hartie. Se schimba dupa fiecare utilizare. • Asiguram aerisirea cabinetelor minim 15 minute intre terapii. • Se asigura golirea si dezinfectarea regulata a cosurilor de gunoi, acestea din urma fiind asigurate cu pedala. • Vom informa oaspetii din timp daca terapiile trebuie efectuate cu manusi de unica folosinta. • Lenjeria folosita va fi stocata intr-o zona specifica inchisa pana la transportul catre spalatorie ( in afara cabinetelor de tratament). Toata lenjeria este spalata la minim 60°C TINUTA SI IGIENA TERAPEUTILOR: • Se asigura spalarea cu apa si sapun minim 20 secunde si dezinfectarea corespunatoare a mainilor si antebratelor inaintea si dupa fiecare tratament. • Se asigura purtarea de masti de protectie, vizier , dupa caz. • Mastile vor fi schimbate dupa maxim 4 ore de utilizare. • Uniformele vor fi schimbate zilnic si daca terapeutii parasesc incinta (pentru servirea mesei de pranz sau alte necesitati). Se asigura purtarea de incaltaminte pentru uz exclusiv in Spa/Baza de tratament. La fiecare iesire din incinta se va schimba incaltamintea cu cea de exterior. • Se asigura purtarea de manusi de unica folosinta si schimbarea lor la fiecare tratament. • Mastile si manusile utilizate, ca si alte consumabile se vor arunca la cos de gunoi cu pedala, intr-un sac de plastic mentinut inchis. Cosul de gunoi se va goli si dezinfecta regulat. CE FAC PACIENTII • Pacientii trebuie sa-si spele mainile temeinic cu apa si sapun inaintea fiecarui tratament • Purtarea mastii este obligatorie (cu exceptia tratamentelor cosmetice faciale) • Nu se admit halate din garderoba personala. • Lenjerie intima de unica folosinta la masaje si tratamente corporale. TRATAMENTE FACIALE Terapeut • Terapeutul va purta masca de protectie, vizier, daca e cazul . Spalarea mainilor cu apa si sapun minim 20 secunde si dezinfectarea cu o solutie/gel pe baza de alcool. • Purtarea de manusi ori de cate ori este posibil. • Se asigura dezinfectarea echipamentelor, accesoriilor si materialelor ajutatoare (toate recipientele, bolurile, spatulele, etc) cu solutii dezinfectante, conform protocoalelor. • Sunt recomandate tratamentele scurte, de maxim o ora. • Nu se vor purta manusi in tratamentul tenului acneic-pericol de propagare a infectiei bacteriene! Oaspete • Obligatorie dezinfectarea mainilor inaintea oricarui tratament (cu solutii sau servetele dezinfectante) • Purtarea de casca pentru par. TRATAMENTE CORPORALE Terapeut • Se asigura purtarea mastii in timpul tuturor tratamentelor corporale-terapeutice si oaspeti. • Spalarea mainilor cu apa si sapun minim 20 secunde si dezinfectarea cu o solutie/gel pe baza de alcool. • Se asigura purtarea de manusi ori de cate ori este posibil. • Se asigura dezinfectarea echipamentelor, accesoriilor si materialelor ajutatoare (toate recipientele, bolurile, spatulele, etc) cu solutii dezinfectante, conform protocoalelor. • Se asigura curatarea si dezinfectarea cabinei de dus dupa fiecare oaspete. • Sunt recomandate tratamentele scurte, de maxim o ora. Oaspete • Se recomanda purtarea de lenjerie intima de unica folosinta in timpul tratamentului. • Purtarea de casca pentru par. • Obligatorie dezinfectarea mainilor si picioarelor inaintea oricarui tratament (cu solutii sau servetele dezinfectante) SALA DE FITNESS SI KINETOTERAPIE INDIVIDUALA • Se asigura distantarea echipamentelor la 1,5-2 metri unul de altul. • Se vor afisa notificari referitoare la necesitatea dezinfectarii suprafetelor atinse, inainte si dupa utilizare. • Pentru activitatile de grup (gimnastica, etc) se marcheaza distanta dintre participant de 2 metri prin utilizarea de stickere pe sol sau alte metode. • Pentru dezinfectia echipamentelor folosim solutii pe baza de alcool izopropilic 80% de 4 ori/zi. • Folosim solutie de curatare spray pulverizata intr-o laveta moale pentru stergerea ramelor si suprafetelor tari; nu se pulverizeaza direct pe echipament. • Uscarea completa a suprafetelor • Se asigura dezinfectarea echipamentelor ajutatoare folosite (mingi, gantere, corzi, benzi kineto, etc) Pentru dezinfectie se folosesc doar produse biocide sau dispozitive medicale specific utilizate conform indicatiilor primite de la producator/distribuitor. Plan de prevenire a imbolnavirii a virusului SARS-CoV-2 Receptie hotel / lobby • Prin marcajele de pe pardoseală se delimiteaza traseele conforme cu regulile de distanțare fizica/ sociala. • La intrarea in hotel se va face triajul epidemiologic: măsurarea temperaturii prin termometru noncontact (temperatura înregistrată nu trebuie să depășească 37,3ºC), la care se poate adăuga marja de eroare prevăzută în prospectul dispozitivului; observarea semnelor și simptomelor respiratorii (de tipul: tuse frecventă, strănut frecvent, stare generală modificată); • Dacă temperatura înregistrată nu depășește 37,3ºC, iar persoana nu prezintă alte simptome respiratorii, se noteaza in registrul de evidenta datele: nume/ prenume, nr. tel. • Turistul va fi informat asupra regulilor de igiena, dezinfectare si distantare fizica. • Accesul in unitatea hoteliera fara masca de protectie este interzis. In cazul in care turistul nu detine masca de protectie i se va oferi din partea personalului de la triaj. • La intrarea in hotel exista un pres imbibat cu substante biocide avizate de Ministerul Sanatatii, astfel incat turistul isi poate dezinfecta si talpile incaltamintei; de asemenea turistul va regasi un dispozitiv cu produs biocid avizat pt dezinfectarea mainilor. • Conform cerintelor turistului personalul de la triaj il va directiona catre punctul de interes, respectiv receptie, terasa sau toaleta. • Turistul se indreapta conform marcajului de pe podea catre desk.ul receptiei pentru a realiza procedurile de check-in hotel, unde acesta conform marcajului trebuie sa pastreze distanta de 2 m fata de receptionerul de serviciu. Desk-ul receptiei este prevazut conform normelor in vigoare cu Plexiglas. • Dupa realizarea procedurilor de check-in acesta paraseste zona de Front Office si isi continua drumul catre lift unde mai exista inca un punct de dezinfectie. • Oaspetii vor regasi dispozitive cu produs biocid avizat pt dezinfectarea mainilor in toate departamentele si punctele critice din hotel. • Pentru check-out turistul este directionat prin marcaje si inscriptii catre finalizare proceduri iesire hotel, dar si catre punctele de interes. Terasa restaurant Hotel Palace • Prin marcajele de pe pardoseală se delimiteaza traseele conforme cu regulile de distanțare fizica/ sociala. • La intrarea in hotel se va face triajul epidemiologic: măsurarea temperaturii prin termometru noncontact (temperatura înregistrată nu trebuie să depășească 37,3ºC), la care se poate adăuga marja de eroare prevăzută în prospectul dispozitivului; observarea semnelor și simptomelor respiratorii (de tipul: tuse frecventă, strănut frecvent, stare generală modificată); • Dacă temperatura înregistrată nu depășește 37,3ºC, iar persoana nu prezintă alte simptome respiratorii, se noteaza in registrul de evidenta datele: nume/ prenume, nr. tel. • Turistul va fi informat asupra regulilor de igiena, dezinfectare si distantare fizica. • Accesul in unitatea hoteliera fara masca de protectie este interzis. In cazul in care turistul nu detine masca de protectie i se va oferi din partea personalului de la triaj. • La intrarea in hotel exista un pres imbibat cu substante biocide avizate de Ministerul Sanatatii, astfel incat turistul isi poate dezinfecta si talpile incaltamintei; de asemenea turistul va regasi un dispozitiv cu produs biocid avizat pt dezinfectarea mainilor. • Conform cerintelor turistului personalul de la triaj il va directiona catre punctul de interes, respectiv receptie, terasa, SPA sau toaleta. • La intrarea pe terasa exista , de asemenea, un pres imbibat cu substante biocide avizate de Ministerul Sanatatii si un dispozitiv cu produs biocid avizat pt dezinfectarea mainilor. • Accesul pe terasa se va realiza prin idrumarea marcajului de pe pavement, astfel incat turistii sa se mentina circuite cu sens unic. • Mesele, solnitele, olivierele si toate echipamentele folosite pentru servirea mesei vor fi dezinfectate dupa fiecare utilizare de catre personalul de servire si nu vor fi transferatte de la o masa la cealalta. • Meniurile sunt accesibile on.line, dar si fizic tiplate astfel incat sa fie dezinfectate dupa fiecare utilizare. • Personalul de servire foloseste echipament de protective, respectiv masca si manusi. Mentionam ca manusile folosirea la pregatirea mesei nu sunt aceleasi cu cele folosite la servire. • Acestea sunt schimbate de fiecare data. • Masca personalului va fi schimbata la 4 ore. • La intrarea in tura strea de sanatate a personalul care deserveste hotelul va fi monitorizata prin mentionarea in fisele personale de triaj a temperaturii, starii generale de sanatate si a contactului cu persoane straine. SPA Hotel Palace • Prin marcajele de pe pardoseală se delimiteaza traseele conforme cu regulile de distanțare fizica/ sociala. • La intrarea in hotel se va face triajul epidemiologic: măsurarea temperaturii prin termometru noncontact (temperatura înregistrată nu trebuie să depășească 37,3ºC), la care se poate adăuga marja de eroare prevăzută în prospectul dispozitivului; observarea semnelor și simptomelor respiratorii (de tipul: tuse frecventă, strănut frecvent, stare generală modificată); • Dacă temperatura înregistrată nu depășește 37,3ºC, iar persoana nu prezintă alte simptome respiratorii, se noteaza in registrul de evidenta datele: nume/ prenume, nr. tel. • Turistul va fi informat asupra regulilor de igiena, dezinfectare si distantare fizica. • Accesul in unitatea hoteliera fara masca de protectie este interzis. In cazul in care turistul nu detine masca de protectie i se va oferi din partea personalului de la triaj. • La intrarea in SPA exista un pres imbibat cu substante biocide avizate de Ministerul Sanatatii, astfel incat turistul isi poate dezinfecta si talpile incaltamintei; de asemenea turistul va regasi un dispozitiv cu produs biocid avizat pt dezinfectarea mainilor. • Accesul in SPA se va realiza prin idrumarea marcajului de pe paviment, astfel incat oaspetii sa mentina circuite cu sens unic • Personalul de la receptia SPA ul va inmana clientului un prosop care dupa utilizare va fi depozitat in cosul de rufe pt ca ulterior sa fie dus la spalatorie. • Pe paturile de masaj se vor folosi prosoape de unica folosinta. • Tot peronalul SPA ului foloseste echipament de protectie, respectiv masca si manusi. Masca va fi schimbata la maximum 4 ore, iar manusile dupa fiecare actiune.
Servicii masa:
RO Se acorda in unitatea restaurantul Palace, clasificat la 4 stele, in sistem fisa cont. / EN Palace restaurant, customers tab system.
Facilitati copii:
RO In statiune functioneaza si un sanatoriu pentru copii, cu profil de boli respiratorii si boli reumatice cu sechele compensate cardiace. / EN In Baile Govora there is a sanatorium for children, with a profile of respiratory diseases and rheumatic diseases with compensated cardiac sequelae.
Facilitati evenimente:
RO Sali de conferinta: 2 - 1 sala de 80 locuri si 1 sala de 40 locuri; 1 salon business. / EN Conference rooms: 2 - with 80 and 40 seats; 1 business lounge.