HOTEL PERLA


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile. ActivTours | Vacante. Experiente. Amintiri

Descriere

RO Sejur cu mic dejun / demipensiune / pensiune completa, check in in orice zi. Oferta tratament 5,8,10 nopti, check in duminica Tratament pulmonar 5 nopti, check in duminica Oferta balneo 5 nopti, check in duminica EN Stays on bed&breakfast, halfboard or fullboard basis with any day check in. Treatment offer 5,8,10 nights, check-in on Sunday; Lung treatment 5 nights, check-in on Sunday; Balneary offer 5 nights, check-in on Sunday.

Descriere facilitati:
RO 91 de camere confortabile din care: 74 camere standard 4 camere superior 11 suite 2 apartamente personalizate: apartamentul Racovita si apartamentul Spiridon Restaurantul Tirolez cu o capacitate de 85 de locuri Restaurantul International cu o capacitate de 250 de locuri Lobby bar cu o capacitate de 20 de locuri Doua sali de conferinta: Sala Mihai Eminescu cu o capacitate de 100 de locuri Sala George Enescu cu o capacitate de 80 de locuri Centru de relaxare si agreement cu piscina interioara, piscina pentru copii, jacuzi, sauna umeda si sauna uscata, fitness, doua saloane de masaj Baza de tratament cu 7 cabinete de tratament Sala de jocuri Club de noapte cu o capacitate de 140 de locuri Parcare privata Wireless gratuit / EN 91 comfortable rooms of which: 74 standard rooms; 4 superior rooms; 11 suite; 2 personalized apartments: Racovita apartment and Spiridon apartment. Tyrolean restaurant with a capacity of 85 seats. International restaurant with a capacity of 250 seats. Lobby bar with a capacity of 20 seats. Two conference rooms: Mihai Eminescu Hall with a capacity of 100 seats and George Enescu Hall with a capacity of 80 seats. Relaxation center with indoor pool, children's pool, jacuzzi, wet and dry sauna, fitness, two massage parlors. Treatment base with 7 treatment rooms. Games room. Night club with a capacity of 140 seats. Private parking. Free wireless.
Politici:
RO Pregatirea intregii proprietati pentru minimizarea riscului de raspandire viitoare a virusului Asigurarea pastrarii distantei sociale reglementate de 1.5 m in toate centrele de servicii (Restaurant, Bar, Sali de conferinte, etc.) Marcarea pavimentelor in vedere respectarii distantei fizice si limitarea aglomerarii clientilor oriunde este nevoie ,receptie hotel, lift,etc. Asigurarea unei distante fizice minime de 1.5-2 m intre mese in spatii publice. Afisarea vizibila in locuri publice a masurilor ce trebuie respectate in ceea ce priveste distanta sociala, spalatul mainilor, purtarea mastilor, etc. in concordanta cu instructiunile primite de la autoritati. Afisarea la receptie de QR coduri cu toate informatiile si serviciile oferite de proprietatea noastra in vederea reducerii riscului de atingere de catre mai multi client ale acelorasi brosuri, meniuri, material tiparite, etc, respective eliminarea acestora din camera si spatii publice. Instalarea la receptia hotelului a unor protectii din plexiglass S-au pregatit proceduri pentru orice modalitate de servire a mesei (room service, buffet cu servire de catre angajatii hotelului a preparatelor ce nu pot fi ambalate individual, servirea mesei in interval orare,etc.) Refacerea schemelor cu privire la capacitatea salilor de conferinta cu respectarea distantei sociale recomandate. Folosirea echipamentului de protectie, proceduri de curatenie, training si monitorizarea activitatii Toti angajatii nostri precum si clientii sunt obligati sa poarte masca de protective in spatiile publice situate in interior. Facem traininguri regulate cu tot personalul nostru cu privire la respectarea masurilor de prevenire a Raspandirii Covid 19. Exista instalate in complex dispensere touchless de gel sanitar in vederea dezinfectarii mainilor ori de cate ori este nevoie (lobby, intrare in restaurant, langa lifturi,etc.) in spatiile publice pentru oaspteti si in spatiile de lucru pentru angajati. Toate procedurile de curatenie si dezinfectie au fost revizuite. S-au achizitionat dezinfectanti certificati si testati anti Convid 19. Personalul nostru a fost informat si pregatit in concordanta cu procedurile puse la dispozitie de catre furnizorul nostru Ecolab (liderii industriei de material de curatenie din hoteluri). ex.: toate suprafetele expuse riscului infectarii cu noul virus vor fi dezinfectate la fiecare 2 ore. In camerele ocupate se face curatenie la cerere, respectiv oaspetii pot opta sa nu li se intre in camera pentru curatenie daca nu doresc acest lucru. Dupa eliberarea unei camere in aceasta se poate caza urmatorul oaspete numai dupa ce au fost aplicate procedurile de curatenie, dezinfectie si aerisire, acest fapt poate conduce la intarzierea la check-in, siguranta oaspetilor este prioritatea noastra. Aerisirea zilnica a tuturor camerelor prin deschiderea geamurilor, atat a camerelor libere cat si a celorocupate. Aerisirea de cateva ori pe zi a tuturor spatiilor comune (holuri, lobby, restaurant, Sali de conferinte, etc.) Testarea temperaturii tuturor oaspetilor nostril la check-in precum si a tuturor angajatilor la intrarea in incinta companiei, in concordanta cu recomandarea autoritatilor. / EN The hotel is applying anti-Covid19 measures.