HOTEL BEST WESTERN BUCOVINA


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile. ActivTours | Vacante. Experiente. Amintiri

Descriere

Singurul hotel din zona care se ridica la standardele internationale, este o primitoare "Casa de Bucovina" in care ospitalitatea locului nu se dezminte.
Aflat in orasul Gura Humorului, la 35 de km de Suceava si la 5 km distanta de Manastirea Voronet si 4 km de Manastirea Humorului, inconjurat de obcini domoale, pe cursul raului Humor, hotelul Best Western Bucovina, va ofera conditii foarte bune de cazare, la standardele internationale ale unui hotel de 4 stele. Best Western Bucovina pune la dispozitia oaspetilor camere dotate modern, cu priveliste deosebita, o ambianta calda si traditionala ce se imbina armonios cu facilitati de cazare ale secolului XXI.
Descriere facilitati:
Masaj, proceduri SPA, biliard
Politici:
Pentru siguranta dumneavoastra am restrictionat sau limitat temporar accesul la unele dintre facilitatile noastre si am implementat un set de masuri de preventie si protectie, in conformitate cu reglementarile in vigoare si recomandarile emise de catre Organizatia mondiala a Sanatatii. Aceste masuri vor fi adaptate permanent, in functie de evolutia medicala si recomandarile autoritatilor. Reguli pentru oaspeții noștri • Purtați mască de protecție în spațiile publice din hotel. • Dezinfectați mâinile la intrarea și ieșirea din hotel și la accesul în lifturi, în acest sens am dotat cu dozatoare cu dezinfectant specific toate aceste spații. • Vă rugăm să folosiți covoarele cu soluții dezinfectante existente la intrarea în hotel pentru dezinfectarea încălțămintei. • Vă rugăm să respectați distanțarea socială față de membrii echipei Best Western Bucovina. În lobby există marcaje pe pardoseală în acest sens. • Vă rugăm să respectați distanțarea socială față de ceilalți clienți ai hotelului. • Pentru siguranța dumneavoastră, a celorlalți oaspeți dar și a echipei noastre, vă informăm că procedura de check-in include și verificarea temperaturii dvs. cu echipament atestat. Vă rugăm să acceptați această procedură. • Procedura de check-in, respectiv completarea și semnarea documentelor se efectuează folosind pixul personal sau pixurile puse la dispoziție de hotel. • La check-out cheia / cardul de acces în cameră se lasă în containerul special amenajat și marcat în acest sens la recepție. • Pentru rezervările în avans recomandăm plata serviciilor online sau prin virament bancar. Pentru achitarea serviciilor la recepție recomandăm plata cu cardul. • Vă rugăm să respectați marcajele din zonele publice pentru a facilita păstrarea distanțării sociale. • Lifturile de acces în camere se vor utiliza “in grup” doar de catre persoanele cazate in aceeasi camera • La intrarea în lift există dispozitiv cu dezinfectant pentru mâini, iar panourile de comandă ale lifturilor sunt dezinfectate în permanență de echipa noastră. • Vă recomandăm să rămâneți în cameră și să anunțați recepția în cazul în care nu vă simțiți bine. • În situația unei defecțiuni tehnice apărute în camera dumneavoastră vă rugăm să anunțați recepția și să părăsiți camera pentru a evita contactul cu angajatul trimis să remedieze deficiența. Ce facem noi - Reguli pentru diferite zone ale hotelului ÎN SPAȚIILE PUBLICE • Am restricționat pentru o perioadă unele serviciile suplimentare cazării, cu scopul de a limita deplasările oaspeților în incinta hotelului. • Am realizat marcaje pe pardoseală pentru delimitarea unor trasee conforme cu regulile de distanțare socială. • Am amenajat covorașe dezinfectante la intrarea în hotel. • Pentru diminuarea contactului cu recepționerul am instalat ecran de plexiglas pe pultul Recepției. • Echipa din recepție este dotată cu echipament de protecție care cuprinde mănuși, mască, dezinfectant, pungi pentru deșeuri și termometru cu infraroșu pentru măsurarea temperaturii. • Curățarea și dezinfectarea zonelor publice se face de către personalul specializat instruit conform recomandarilor autoritatilor medicale. • Acordăm o atenție deosebită igienizării tuturor punctelor de contact publice: ușă acces hotel, zona recepției, aparate POS, fișă client, butoane lift, clanțe, balustrade, mânere, robinete, întrerupătoare, suporți materiale promoționale. • Am crescut frecvența de intervenție în zonele publice la maxim 2 ore folosind soluții dezinfectante și antibacteriene autorizate, • În toaletelor publice au fost.instalate purificatoare de aer cu generator de ozon. ÎN CAMERE • Am actualizat procedura de curățenie în camerele de hotel și am fost nevoiți să scoatem din camere elementele cu risc de contaminare și greu de dezinfectat. • Am actualizat check-listul de curățenie în conformitate cu recomandările autoritatilor pentru prevenirea COVID 19, astfel timpul de curățenie și dezinfectare a unei camere s-a dublat. • Angajații vor purta uniforma completă și echipamenul de protecție (mască, mănuși, vizieră) pe toată durata operațiunilor de curățenie. • Am scos toate materiale informative și publicitare din camere (guest directory, notes, pix, pliante, liste prețuri) și am sintetizat informația strict necesară într-un format care permite igienizarea. • Am scos produsele din minibar, dar puteți comanda la recepție ce doriți din lista meniu din cameră. • Micul dejun îl asigurăm în regim room service sau pe terasa, conform variantelor disponibile și prezentate în lista din camera dumneavoastră. • Cina o asigurăm în regim room service sau pe terasa. Lista de preparate disponibile și prețurile se află în camera dumneavoastră. • Paharele de sticlă le-am înlocuit cu pahare de unică folosință. • Din motive de siguranță, pentru a evita contaminarea, am scos facilitățile pentru ceai și cafea din camere. • Am desființat serviciul de spălătorie pentru oaspeți – implicit am scos din camere punga de spălătorie și lista de prețuri. • Am scos periile de haine din camere. • Telecomanda pentru TV este înfoliata și sigilata. Folia se schimba dupa fiecare oaspete. • Am schimbat procedura de curățenie și dezinfectare a camerelor de hotel după fiecare oaspete. Camerele eliberate intră în tratament de igienizare și dezinfectare corespunzătoare noilor proceduri interne, reintrând în circuitul de cazare la o distanță de minim 48 de ore de la eliberare. • Camerele eliberate intră în tratament de igienizare a aerului cu ajutorul generatorului de ozon. • Am limitat serviciul de curățenie a camerei pe timpul sejurului. În camerele ocupate camerista va intra doar pentru eliminarea gunoiului zilnic, în lipsa oaspetelui. • Nu se schimbă lenjeria și prosoapele pe perioada sejurului. În situații speciale, dacă oaspetele solicită schimbarea lenjeriei și prosoapelor în timpul sejurului, camerista efectuează aceste activități când clientul nu este în cameră, fără a atinge obiectele oaspetelui sau alte suprafețe din cameră. • Am schimbat procedura de strângere a lenjeriei și prosoapelor astfel încât să se evite scuturarea acestora. Lenjeria și prosoapele din fiecare cameră se depozitează în saci separați, care vor fi transportați în următoarea cameră de curățat. Sacii se desfac doar în spălătorie, în momentul introducerii în mașina de spălat. • Am scos șalul de pat și pernele decorative, pentru a facilita igienizarea. • Prin spălare și uscare la temperaturi ridicate, apoi călcare asigurăm dezinfectarea lenjeriei, prosoapelor și halatelor din camere. Folosim detergenți și dezinfectanți profesionali, agreati de catre autoritatile sanitare. • Toate suprafețele din camere se curăță, se șterg și se dezinfectează cu produse profesionale dedicate. • Lavetele și cârpele de curățenie se schimbă după fiecare cameră curățată. Acestea se colectează într-un recipient special pentru a fi curățate și dezinfectate la sfârșitul zilei. La sfârșitul zilei se pun într-o soluție cu clor, apoi se spală și se usucă în uscător la 70 grade. • Căruciorul cameristei și toate ustensilele folosite vor fi dezinfectate la sfârșitul programului de lucru și vor fi închise în oficiu. • În procesul de dezinfectare a camerei acordăm o atenție deosebită clanțelor, mânerelor, întrerupătoarelor, prizelor, butoanelor telefonului, telecomenzii, corpurilor de iluminat accesibile (veioză, etc), tuturor suprafețelor plane, materialelor informative din cameră. • Băile sunt curățate și dezinfectate cu produse profesionale dedicate, conform protocolului stabilit de furnizorul nostru și check-list-ului de curățenie actualizat. • FolosiM DOAR cosmetice individuale. • Toate dotările nefolosite de oaspete pe perioada sejurului (cosmetice individuale, papuci) se vor colecta la check-out. • Lenjeria și prosoapele murdare ajung la spălătorie în saci separați, sortați de către cameriste în procesul de curățenie în camere și se introduc direct în mașinile de spălat. • Angajații din spălătorie vor manipula sacii numai cu mănuși și mască de protecție. • Spălarea se va face la minim 60 de grade. • Exista o delimitare clară a zonei de depozitare a sacilor veniți de la camere de cea în care se scoate lenjeria spălată. • Procesul de uscare (60-70 de grade) și călcarea vor definitiva dezinfectarea. • Sacii rezultați după golirea lenjeriei și a prosoapelor, împreună cu mănușile folosite, se vor duce în tomberoanele special marcate. ÎN RESTAURANT ȘI BUCĂTĂRIE • Folosim un Sistem de Management al Siguranței Alimentare și respectăm programele care includ bune practici de igienă, curățare și sanitație, zonarea spațiilor de prelucrare, controlul furnizorilor, depozitarea, distribuția și transportul, igiena personalului și evaluarea capacității de lucru, toate condițiile de bază și activitățile necesare pentru a menține un mediu igienic pentru procesarea alimentelor. • Angajatii din departamentul bucatarie si restaurant folosesc in permanenta echipament de protectie ( manusi, masca si viziera) • In acest moment asigurăm servicii de masa doar pe terasa si în regim room service. Lista de preparate și prețurile le gasiti si în camera dumneavoastră. • Folosim ambalaje de unică folosință pentru servirea mesei la cameră, cu scopul de a reduce cât mai mult contactul uman și a evita contaminarea. • Am schimbat procedurile de servire la cameră pentru a respecta reglementările de igienă și securitate. • Am limitat numărul de angajați care intră în contact cu preparatele servite oaspeților. • Pe terasa am eliminat produsele textile folosite la servire ( fata de masa, napron, servet) si folosim doar produse din hartie, de unica folosinta. Acestea sunt schimbate pentru fiecare client si colectate la final in recipient special. • Suprafetele de servire a alimentelor, respective masa, va fi igienizata cu produse specific agreate, dupa fiecare client. • Am actualizat procedurile de recepție a mărfii, astfel: furnizorii și angajații care se ocupă cu livrărille / recepția mărfurilor poartă echipament de protecție; dezinfectăm ambalajele prin pulverizare cu soluție dezinfectantă înainte de mutarea în spațiul de depozitare. • Toate produsele noastre sunt achiziționate de la furnizori acreditați, care prezintă certificate de conformitate. • Produsele nealimentare și produsele alimentare care nu necesită regim termic sunt depozitate într-o zonă tampon pentru 24 de ore; produsele alimentare proaspete sunt dezambalate într-o zonă separată, apoi spălate și depozitate în spațiile specifice. • Am actualizat procedurile de lucru și am crescut frecvența spălării și dezinfectării mâinilor în toate procesele de lucru: procesare, prelucrare și comercializarea alimentelor. • Există covorașe dezinfectante la intrarea în toate spațiile de producție. • Asigurăm curățarea și dezinfectarea zilnică a echipamentului de lucru la temperaturi de 60-90 grade. MĂSURI (reguli) PENTRU ANGAJAȚI • Echipa noastră este instruită pentru aplicarea riguroasă a tuturor măsurilor legale interne privind prevenția COVID-19. Fiecare angajat este informat în detaliu cu privire la măsurile de prevenire esențiale. Instrucțiunile de operare sunt îmbunătățite în permanență. • Accesul în hotel pentru angajați se face prin zonele destinate acestui scop, îndeplinind procedura de control pentru această perioadă: măsurarea temperaturii și completarea formularului aferent, dezinfectarea mâinilor și încălțămintei de exterior. • Am actualizat echipamentul de lucru pentru echipa noastră, astfel, angajații au primit în uniforma standard mănuși și mască de protecție, vizieră (după caz). • Asigurăm tuturor angajaților dezinfectant pentru mâini. • Am actualizat procedurile interne de lucru și am crescut frecvența spălării pe mâini și dezinfectării spațiilor și ustensilelor în timpul proceselor de lucru (atât în bucătărie, servire, curățenie și recepție). • Acordăm atenție dezinfectării mânerelor, balustradelor, întrerupătoarelor etc. în zonele auxiliare destinate angajaților, inclusiv vestiare. • Am eficientizat fluxurile interne pentru a limita deplasările în incintă și minimaliza contactele cu colegii, păstrând distanțarea socială. • Am restricționat / limitat semnificativ contactul fizic între angajați și oaspeți. • Curățarea și dezinfectarea zilnică a echipamentului de lucru la temperaturi de 60 – 90 de grade, în funcție de material. • Echipamentele de protecție folosite se aruncă respectând regulile de colectare în recipiente speciale, apoi în tomberoanele speciale. Aceste recipiente și tomberoane sunt spălate și dezinfectate după colectarea de către firma specializate.
Servicii masa:
Masa se serveste in unitatea restaurant Casa de Bucovina, in sistem a la carte.
Facilitati copii:
(in camera cu 2 adulti): Serviciile de cazare si mic dejun pentru copiii mai mici de 6 ani cazati in camera parintilor sunt gratuite. Pentru familiile cu copii se pot oferi ca si variante de cazare in camere junior suite sau camerele interconnecting, hotelul avand in structura paturi suplimentare pliante, pretabile pana la varsta de 14 ani.