Q HOTEL

   Str Nicopole Nr 54, Cod 500063, Unitati Inactive Vezi locatia pe harta


Facilitati

Terrace
TV in room
Private bathroom
Conference room
Hairdryer
Free wireless internet
Safety deposit box in room
Laundry
Cable/Satellite TV
Free parking
Reception desk
24-Hour Front Desk
Elevator
Bar
Minibar
Luggage storage
Meeting/Banquet facilities
Breakfast area

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile. ActivTours | Vacante. Experiente. Amintiri

Descriere

Q HOTEL Brasov intampina nevoile dumneavoastra de cazare, oferind servicii de 4 stele, dar mentinand planul tarifar de 3 stele, intr-o structura noua, moderna cu dotari conform standardelor europene.

Descriere camere:
Dotari camere: TV, minibar, seif, baie cu dus, balcon - in unele camere, internet - wireless, uscator de par.
Numar total camere: 50
Single: 1
Duble: 46 - cu 2 paturi sau pat matrimonial

Descriere facilitati:
Dotari generale: restaurant - pentru micul dejun, parcare proprie, internet - wireless, pastrare obiecte de valoare, lift, bar, terasa, nu sunt acceptate animale de companie.
Check-in ora 15:00.
Check-out ora 12:00.

Locatie:
Q HOTEL Brasov este amplasat intr-o zona centrala si linistita a orasului, cu patrimoniu turistic imens si bogat, la numai cateva minute atat de Gara Brasov cat si de centrul vechi al orasului.

Atractii turistice:
Biserica Neagra, Casa Negustorilor (Podul Batusilor - Cerbul Carpatin), Casa Muresenilor, Cetatea Brasovului, Biblioteca Honterus, Piata Sfatului, Turnul Negru, Turnul Alb, Canalul si Bastionul Graft, Bastionul Tesatorilor, Poarta Ecaterina, Poarta Schei, Strada Sforii, Muzeul Primei Scoli Romanesti, Muzeul de Arta, Biserica Sfantul Nicolae, Sinagoga.

Politici:
ÔÇťSanatatea oaspetilor si membrilor echipei noastre va fi mereu principala prioritate .
Am luat toate m─âsurile necesare pentru a ne asigura c─â oaspe╚Ťii no╚Ötri vor avea o ╚Öedere sigur─â ╚Öi pl─âcut─â.
Angajamentul nostru este de a asigura servicii de calitate si experien╚Ťe de neuitat, la cele mai ├«nalte standarde ale ospitalit─â┼úii si de maxima siguranta.
Personalul nostru a primit informa╚Ťii clare privind indica╚Ťiile oferite de autorit─â╚Ťile locale de s─ân─âtate ( INSP ÔÇô Institutul Na╚Ťional de S─ân─âtate Public─â, DSV ÔÇô Direc╚Ťia Sanitar-Veterinar─â, DSP ÔÇô Direc╚Ťia de S─ân─âtate Public─â ).
Tratam cu maxima seriozitate si responsabilitate situatia actuala, astfel am implementat urmatoarele masuri de preventie :

1. Echipele hotelurilor noastre au fost informate ├«n detaliu cu privire la m─âsurile de preg─âtire ╚Öi prevenire esen╚Ťiale ╚Öi primesc instruc╚Ťiuni ╚Öi protocoale de operare ├«mbun─ât─â╚Ťite ├«n permanen╚Ť─â.

2. Frecven╚Ťa de cur─â╚Ťare a spatiilor comune se va efectua la un interval de 30 minute, suprafetele fiind dezinfectate dupa fiecare oaspete (inclusiv holuri, lifturi, m├ónere de u╚Ö─â, recep╚Ťia ╚Öi s─âlile de conferin╚Ťe/├«nt├ólniri , toalete publice etc.), dezinfectarea se va efectua cu produse profesionale.

3.Vom intensifica igienizarea camerelor pentru oaspe╚Ťi (mobilier, lenjerie etc) utiliz├ónd ╚Öi aici dezinfectan╚Ťi profesionali. Acordam o atentie deosebita curateniei care se efectueaza in camere inainte de sosirea fiecarui nou oaspete. Menajul zilnic se realizeaza numai cu aprobare, la cerere.

4.Vom continua s─â ajust─âm serviciile de alimenta╚Ťie ├«n conformitate cu recomand─ârile autorit─â╚Ťilor locale privind siguran╚Ťa alimentar─â.

5. Toate produsele care in hotel si in blocul alimentar sunt atent verificate si dezinfectate.

6.Room-service disponibil pentru servirea meselor in camera. Meniul este disponibil in Camere/Apartamente si la Receptie.

7.Evaluam zilnic starea de sanatate a angajatilor si vom lua imediat masurile necesare , la primele semne de imbolnavire. Am pus la dispozitia intregului personal termometre pentru a se lua temperatura la inceperea si terminarea programului de lucru, aceasta fiind notata intrun registru de monitorizare.

8.Toti oaspetii sunt incurajati sa foloseasca dezinfectantii la intrarea in restaurant si in spatiile comune pusi la dispozitie gratuit.

9.Obligativitatea tuturor oaspe╚Ťilor de a completa formulare, prin care declar─â pe propria r─âspundere c─â au o stare de s─ân─âtate bun─â ╚Öi c─â nu au c─âl─âtorit ├«n zonele afectate de COVID-19 ├«n ultimele 14 zile (declaratia se transmite si pe adresa de e-mail).

10. Amplasarea de covoare dezinfectante la intrarile principale si dispositive cu dezinfectant in spatiile comune.

11. Panou de protectie la receptia hotelului pentru protejarea atat a personalului cat si al clientilor impotriva raspandirii virusului.

12. Locatiile din portofoliu au incheiat un contract pentru igienizare profesionala cu firma Up Hill, folosind echipamente si produse ce respecta in totalitate standardele si detin toate certificarile necesare.

13. Cheile de acces in camera sunt dezinfectate si introduse intr-un plic sigilat.

14. Politica de anulare si flexibilitatea rezervarilor - ne angaj─âm s─â oferim politici de rezervare flexible, av├ónd ├«n vedere aceste circumstan╚Ťe unice, astfel conform politici de rezervare selectate clientul poate s─â anuleze gratuit cu p├ón─â la 5 zile ├«naintea sosirii.

M─âsurile suplimentare includ instructajul personalului pentru consolidarea regulilor ╚Öi practicilor de igien─â personal─â bun─â, furnizarea de m─â╚Öti ╚Öi m─ânu╚Öi medicale pentru personal ╚Öi oaspe╚Ťi.
╚śedin╚Ťele zilnice se desf─â╚Öoar─â pentru revizuirea situa╚Ťiei; suntem ├«n continu─â comunicare cu personalul ╚Öi oaspe╚Ťii pentru a-i ╚Ťine la curent ╚Öi pentru a-i sf─âtui cu privire la m─âsurile adecvate de luat.
Urmarim in permanenta recomandarile si instructiunile autoritatilor locale de sanatate, pentru a oferi cele mai bune servicii posibile , protejand in acelasi timp siguranta oaspetilor si echipei noaste.
R─âm├ónem vigilen╚Ťi ╚Öi vom colabora str├óns cu autorit─â╚Ťile pentru s─ân─âtatea ╚Öi siguran╚Ťa tuturor p─âr╚Ťilor interesate.

Fiecare angajat va respecta cu stricte╚Ťe m─âsuri de baz─â pentru prevenirea infec╚Ťiei COVID-19 precum: igiena corect─â a m├óinilor, distan╚Ťare social─â, evitarea atingerii zonei ochilor, gurii, nasului ╚Öi respectarea recomand─ârii de a r─âm─âne acas─â la primele simptome de boal─â, respect├ónd informarea angajatorului ╚Öi a medicului de familie.

Recep╚Ťie ╚Öi concierge

Informa╚Ťii ╚Öi comunicare

Personalul de la recep╚Ťia este suficient de informat despre COVID-19, astfel ├«nc├ót ├«╚Öi poate ├«ndeplini ├«n mod sigur sarcinile atribuite ╚Öi previni posibila r─âsp├óndire a COVID-19 ├«n cadrul unit─â╚Ťii. Ace╚Ötia pot informa oaspe╚Ťii care ├«ntreab─â cu privire la politica unit─â╚Ťii ├«n ceea ce prive╚Öte m─âsurile preventive stabilite sau alte servicii pe care oaspe╚Ťii le pot solicita (de exemplu, serviciile medicale ╚Öi de farmacie disponibile ├«n zon─â sau la sediul propriu-zis). De asemenea, ace╚Ötia sunt ├«n m─âsur─â s─â sf─âtuiasc─â oaspe╚Ťii cu simptome specifice s─â r─âm├ón─â ├«n camerele lor p├ón─â c├ónd sunt v─âzu╚Ťi de un medic, precum ╚Öi s─â ofere recomand─âri de igien─â de baz─â atunci c├ónd sunt solicita╚Ťi. Dac─â este posibil, personalul de la recep╚Ťie nu trebuie s─â fie mai ├«n v├órst─â sau s─â prezinte boli cronice. Personalul de la recep╚Ťie va lua toate m─âsurile de precau╚Ťie necesare, inclusiv distan╚Ťare.
Biroul de recep╚Ťie va avea la ├«ndem├ón─â numerele de telefon ale autorit─â╚Ťilor de s─ân─âtate, centrelor medicale, spitalelor publice ╚Öi private ╚Öi centrelor de asisten╚Ť─â pentru utilizare ori de c├óte ori exist─â posibilitatea ca un oaspete s─â fie bolnav.
M─âsurile de distan╚Ťare social─â, ├«mpreun─â cu igiena frecvent─â a m├óinilor ╚Öi eticheta respiratorie, sunt principalele m─âsuri pentru prevenirea transmiterii COVID-19. De╚Öi este posibil ca dumneavoastra sa fiti deja familiariza╚Ťi cu aceste m─âsuri, noi tinem sa va amintim aceste aspect, ca o form─â de ospitalitate.
ÔÇó Distan╚Ťarea social─â include ab╚Ťinerea de la ├«mbr─â╚Ťi╚Öare, s─ârutare sau str├óngerea m├óinilor at├ót cu oaspe╚Ťii, c├ót ╚Öi cu personalul. Aceasta implic─â men╚Ťinerea unei distan╚Ťe de cel pu╚Ťin 1 m ╚Öi evitarea oric─ârei persoane care tu╚Öe╚Öte sau str─ânut─â.
ÔÇó Igiena m├óinilor ├«nseamn─â cur─â╚Ťarea regulat─â ╚Öi complet─â a m├óinilor prin frecarea acestora cu o solu╚Ťie pe baz─â de alcool sau sp─âlarea acestora cu ap─â ╚Öi s─âpun. De asemenea, evita╚Ťi s─â atinge╚Ťi ochii, nasul ╚Öi gura. Dezinfectarea m├óinilor este indicat─â dup─â schimbul de obiecte (bani, c─âr╚Ťi de credit) cu oaspe╚Ťii.
ÔÇó Eticheta respiratorie ├«nseamn─â acoperirea gurii ╚Öi a nasului cu cotul ├«ndoit sau serve╚Ťel atunci c├ónd tu╚Öe╚Öti sau str─ânu╚Ťi. Serve╚Ťelul folosit trebuie aruncat imediat ├«ntr-o co╚Ö cu un capac.
Se vor efectua controale periodice pentru a asigura func╚Ťionarea corect─â a distribuitoarelor de s─âpun ╚Öi solu╚Ťii dezinfectante, usc─âtoare de m├óini, distribuitoare de ╚Ťesuturi de unic─â folosin╚Ť─â ╚Öi alte dispozitive similare. Unit─â╚Ťile defecte tvor fi reparate sau ├«nlocuite rapid. Planul de ac╚Ťiune al hotelului include instalarea de dispozitive pentru distribuirea gelului dezinfectant ├«n diferitele zone ale hotelului, inclusiv toaletele publice utilizate de oaspe╚Ťi ╚Öi personal, precum ╚Öi alte zone de interes.

Cur─â╚Ťenie ╚Öi menaj

Cur─â╚Ťenie ╚Öi dezinfectare

Chiar ╚Öi ├«n absen╚Ťa cazurilor COVID-19 ├«n unitate, se recomand─â ├«mbun─ât─â╚Ťirea serviciilor de igien─â. Se va acorda o aten╚Ťie special─â aplic─ârii m─âsurilor de cur─â╚Ťare ╚Öi dezinfectare ├«n zonele comune ( toalete, coridoare, ascensoare etc.) ca m─âsur─â preventiv─â general─â ├«n timpul ├«ntregii epidemii de COVID-19. O aten╚Ťie deosebit─â va fi acordat─â obiectelor care sunt atinse frecvent, cum ar fi m├ónerele, butoanele liftului, balustrade, ├«ntrerup─âtoare, butoane, etc. Personalul de la cur─â╚Ťenie este instruit ├«n consecin╚Ť─â.
Personalul de serviciu este instruit suplimentar ├«n ceea ce priveste preg─âtirea, manipularea, aplicarea ╚Öi depozitarea produselor dezinfectante, ├«n mare parte ├«n─âlbitor, care poate fi la o concentra╚Ťie mai mare dec├ót ├«n mod obi╚Önuit.
Telefonul, echipamentele de control de la distan╚Ť─â, clan╚Ťe de u╚Öi, butoane de lift, sunt dezinfectate cu o solu╚Ťie cu 70% alcool.
Atunci c├ónd este posibil, se vor utiliza doar materiale de cur─â╚Ťare de unic─â folosin╚Ť─â. Materialele de cur─â╚Ťare neabsorbante svor fi cur─â╚Ťate conform instruc╚Ťiunilor produc─âtorului ├«nainte de a le utiliza ├«n alte ├«nc─âperi.
Lenjeria se va sp─âla ├«n cicluri fierbin╚Ťi ( 70┬░ C sau mai mult ) cu detergen╚Ťii obi╚Önui╚Ťi. Toate articolele utilizate vor fi gestionate corespunz─âtor pentru a diminua riscul de transmitere poten╚Ťial─â. Articolele de unic─â folosin╚Ť─â (prosoape de m├ón─â, m─ânu╚Öi, m─â╚Öti, serve╚Ťele) trebuie plasate ├«ntr-un recipient cu capac ╚Öi aruncate conform planului de ac╚Ťiune al hotelului ╚Öi reglement─ârilor na╚Ťionale pentru gestionarea de╚Öeurilor.

Luam in calcul , cu aprobarea prealabila a oaspetilor , se facem curatenia si dezinfectarea camerelor doar la check-in si check-out, iar lenjeria si menajul se vor efectua doar la cerere.
Echipajele de cur─â╚Ťenie sunt instruite cu privire la utilizarea echipamentelor de unic─â folosin╚Ť─â ╚Öi igiena m├óinilor imediat dup─â ├«ndep─ârtarea echipamentelor la finalizarea lucr─ârilor de cur─â╚Ťare ╚Öi dezinfectare.
Toate camerele și zonele comune sunt ventilate zilnic.

Obligatii ale oaspetilor si regulament de conduita in contextual Covid-19
- Au obligatia sa respecte permanent, intocmai si pe deplin regulile de igiena personala si masurile de protective, indiferent de momentul din zi, oriunde in incinta locatiei.
- Sa ia nota si sa accepte regulile precizate inca de la confirmarea rezervarii, privind seria de proceduri impuse tuturor clientilor in incinta locatiei, privind interactiunea cu angajatii, dar si cu ceilalti oaspeti.
- Sa accepte ca, inca de la sosirea la hotel, trebuie sa se supuna regulilor instituite privind accesul, controlul temperaturii si completarea corecta a fisei de anuntare a sosirii
- Sa accepte ca in incinta sa poarte masca in toate spatiile publice sis a foloseasca dezinfectantul pentru maini.
- Sa accepte faptul ca anumite servicii dedicate tuturor oaspetilor ar putea fi asigurate numai in serii, la interval orare diferite, pentru a se putea asigura distantarea sociala necesara in toate spatiile publice.
- Sa accepte faptul ca noile proceduri de lucru impugn reducerea semnificativa a interactiunii cu angajatii, aceasta nefiind o lipsa de interes din partea noastra.
- Sa respecte distanta de siguranta in raport cu angajatii si ceilalti oaspeti ( minim 1.5 m )
- Sa se spele regulat pe maini cu apa si sapun sis a utilizeze produsele dezinfectante.
- Sa nu isi atinga nasul, gura si ochii cu mainile nedezinfectate.
- Sa nu stranute sau sa tuseasca neprotejat.
- Pentru orice plata se recomanda utilizarea cardului de credit.

Urmarim in permanenta recomandarile si instructiunile autoritatilor locale de sanatate, pentru a oferi cele mai bune servicii posibile , protejand in acelasi timp siguranta oaspetilor si echipei noaste.
R─âm├ónem vigilen╚Ťi ╚Öi vom colabora str├óns cu autorit─â╚Ťile pentru s─ân─âtatea ╚Öi siguran╚Ťa tuturor p─âr╚Ťilor interesate.

Servicii masa:
Micul dejun se serveste in salonul special amenajat. La cerere se pot organiza mese pentru grupuri.

Facilitati evenimente:
Sali de conferinta: 2 - cu o capacitate de 80, respectiv 30 de locuri. Dotari: echipament audio-video, climatizare ,videoproiector, microfon , internet wireless, computer laptop, flip-chart cu consumabile si ecran de proiectie.

Locatie